رئیس قوه قضاییه، ۲۲ بهمن در اصفهان سخنرانی می کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به برگزاری نزدیک به سه هزار برنامه در دهه فجر گفت: رئیس قوه قضاییه، در اختتامیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اصفهان سخنرانی می کند.

حجت الاسلام علیرضا ناجی در گفتگو با خبرنگار شبستان اصفهان به برنامه های دهه فجر سراسر استان اصفهان اشاره کرد و اظهارداشت: نزدیک به سه هزار برنامه در دهه فجر در سراسر استان در حال اجرا است که بیش از ۱۵۰۰ مورد آن در شهرستان ها اجرا می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: شهرستان ها برنامه های شاخص خود را به ستاد مرکزی دهه فجر استان اعلام کرده اند و از هر کمیته بین ۱۵ تا ۳۰ برنامه شاخص به ستاد دهه فجر اصفهان رسید.

وی با بیان اینکه برنامه های دهه فجر همزمان با زنگ انقلاب آغاز و راسما روز ۱۲ بهمن از گلستان شهدا آغاز شد ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن نقطه عطف این برنامه ها و با حضور مردم سراسر استان حماسه ای بزرگ خلق خواهد شد.

حجت الاسلام اضافه کرد: سخنرانان مراسم ۲۲ بهمن در ستادهای دهه فجر پیش بینی شده که رئیس قوه قضاییه، در اختتامیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اصفهان سخنرانی می کند.

وی با اشاره به اینکه مراسم راهپیمایی از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: میدان امام خمینی(ره) مسیر نهایی و محل سخنرانی راهپیمایی شهر اصفهان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان یادآورشد: روز پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه گلزار شهدای سراسر استان عطرافشانی می شود که همزمان با روز نیروی هوایی، بالگردها گلزار شهدا اصفهان را گلباران می کنند.

کد خبر 1747731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha