مسافران اتوبوس در راه مانده اسکان داده شدند

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان گفت: به دنبال بارش برف و کولاک، یخ زدگی و لغزنده بودن جاده مسافرین یک اتوبوس ۳۷ نفره در مدرسه نمونه ایمان شیروان اسکان داده شدند.

محسن نوروزی، مدیر جمعیت هلال احمر شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی  اظهارکرد: همچنین سه خانواده در جمعیت هلال احمر شیروان مستقر شدند.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال بارش برف و کولاک شب گذشته در مسیر های اصلی  شیروان تعداد پنج مورد انحراف از جاده ،یک مورد واژگونی و در مسیر های فرعی یک مورد تصادف شاخ به شاخ داشتیم که اقدامات لازم برای آنها صورت گرفت.

نوروزی عنوان کرد: تعداد ۲۴ خودرو نیز در برف و کولاک گرفتار شده بودند که تعداد ۸۲ نفر رها سازی انجام پذیرفت و به سمت مقصد خود ادامه مسیر دادند، تاکنون به ۱۴۰ مسافر امدارسانی و اسکان داده شده است.

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان بیان کرد: همچنین تعداد سه دستگاه اتوبوس و چهار دستگاه سواری گرفتار در برف امداد رسانی انجام شد.

نوروزی با بیان اینکه ضمنا مسافران اتوبوس مشهد رشت در مسجدسجادیه(ع) خیابان جنت اسکان داده شد تصریح کرد: مدرسه نمونه ایمان واقع در انتهای خیابان دانشگاه، خیابان وحدت آماده اسکان مسافرین در راه ماندگان می‌باشد.

مدیر امور منابع آب شیروان گفت: بر اثر برودت هوا و به دنبال آن بخبندان از شب گذشته، آب دریاچه سد گلیل واقع در بخش سرحد این شهرستان یخ زد.

اسحاق خسروپناه اظهارکرد: همه ساله از نیمه دوم آذرماه به دلیل سرمای منطقه و کاهش نامحسوس دمای هوا و یخبندان آب دریاچه این سد به طور کامل یخ می بنند که امسال به دلیل افزایش دمای هوا به تاخیر افتاد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه این منطقه در ارتفاعات قرار گرفته سال های گذشته ارتفاع برف به بیش از ۶۰ سانتیمتر هم رسیده بود.

کد خبر 1747759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha