بیش از 250 پرسنل شهرداری شیروان در آماده باش کامل هستند

شهردار شیروان گفت: با توجه به بارش برف، کولاک و به دنبال آن یخ زدگی و لغزنده بودن جاده ها بیش از ۲۵۰ نفر از کارکنان شهرداری شیروان در پی هشدارهای هواشناسی در آماده باش کامل هستند.

عین الله احمدی، شهردار شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: شهرداری شیروان به کلیه نیروهای خدمات رسان شهرداری شیروان (بیش از ۲۵۰ نفر) در سه اکیپ‌ سیار و به همراه ماشین آلات سبک و سنگین از روز گذشته آماده باش کامل اعلام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: سالن بحران شهرداری شیروان نیز جهت استقرار مسافرین در راه مانده  پیش بینی شده است و همچنین گرمخانه شهرداری شیروان نیز،‌آماده خدمات رسانی به افراد بی سرپناه می باشد.

 احمدی عنوان کرد: به دنبال یخ زدگی و لغرنده بودن مسیرها جهت جلوگیری از هرگونه اتفاقات میدان انقلاب چندین مرتبه، خیابان های استقلال، جمهوری، پیروزی، فجر، شیخ فضل الله نوری، مدرس، چمران، شهریار، زیباشهر، احسان، شهرک آزادگان و بلوار شیرکوه شن و نمک پاشی شد.

شهردار شیروان با بیان اینکه در این راستا نیز چندین مرحله مسیر بیمارستان خانم الانبیا و محوطه بیمارستان خاتم الانبیا بازگشایی شد بیان کرد: همشهریان می توانند در صورت مشاهده یخ زدگی معابر سطح شهر ، با سامانه تلفنی ۱۳۷ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 1747767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha