طرح ١٠ شب ١٠ مسجد همزمان با دهه فجر در تفرش

بختیاری از اجرای طرح طرح ١٠ شب ١٠ مسجد همزمان با دهه مبارک فجر در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان تفرش خبر داد.

مجید بختیاری، ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: همزمان با این ایام برنامه های مختلفی از جمله برگزاری نمایشگاه بزرگ صنایع دستی «منتخب همه هنرهای صنایع دستی و هنرمندان تفرش» از ۱۸ تا ۲۱ بهمن در نگارخانه پروفسور حسابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش، رونمایی از کتاب «من هم مینویسم» اثر خانم دکتر فاطمه عظیمی از نویسندگان تفرشی در روز ۱۸ بهمن را از دیگر برنامه های این ایام دانست و بیان کرد:  برگزاری جشن مبعث در تاریخ چهارشنبه ۱۸ بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن پروفسور حسابی تفرش نیز از برنامه های ترتیب داده شده برای این ایام است.

طرح ١٠ شب ١٠ مسجد همزمان با دهه فجر در تفرش

وی همچنین به برنامه های کانون های مساجد با همکاری هیات امنای مساجد نیز اشاره کرد و ادامه داد: اجرای طرح ١٠ شب ١٠ مسجد در تفرش نیز از برنامه های است که با هدف تبیین فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد و جذب افراد به این پایگاه های دینی برگزار می شود.

بختیاری اضافه کرد: در این طرح  جشن‌های مردمی انقلاب با محوریت مساجد تفرش و هر شب بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

 این مقام مسئول ادامه داد: در این جشن‌ها که تماما از ظرفیت مردم استفاده می‌شود کانون های فرهنگی هنری مساجد شهر به اجرای برنامه های فرهنگی هنری در قالب اجرای سرود، سخنرانی، نمایش، شعرخوانی و دکلمه می پردازند.

کد خبر 1747869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha