بررسی طرح ساخت اولین مرکز فرهنگی-اسلامی در «دانیگول» ایرلند

مسئولان شورای شهرستان «دانیگول» که در «اولستر» ایرلند واقع شده است اعلام کردند که تقاضای ساخت اولین مرکز فرهنگی-اسلامی در این منطقه را مورد بررسی قرار می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « donegalnews»، مسئولان شورای شهرستان «دانیگول» که در «اولستر» ایرلند واقع شده است اعلام کردند که تقاضای ساخت اولین مرکز فرهنگی-اسلامی در این منطقه را مورد بررسی قرار می‌دهند.

آنها گفتند که به دنبال اطلاعات بیشتر از متقاضیان ساخت این مرکز برای تصویب طرح ساخت آن هستند.

انجمن اسلامی «دانیگول» در نوامبر ۲۰۲۳ طرح هایی را برای ساخت این مرکز در ارائه داده بود.

طرح پیشنهادی شامل یک ساخت یک مسجد با یک نمازخانه برای مردان و زنان و یک مرکز فرهنگی دارای یک محوطه کافی شاپ،یک کتابخانه و یک اتاق آموزشی است.

طرح‌های پیشنهادی همچنین شامل ساخت مسیرهای پیاده‌روی، پارکینگ خودرو و دیگر محوطه‌های مورد نیاز برای مراجعه کنندگان به این مرکز است.

در حکم صادر شده از سوی مدیر اجرایی شورای شهر در روزهای اخیر از متقاضیان درخواست شده است تا ارزیابی باستان شناسی از مکان ساخت مسجد را که توسط یک باستان شناس واجد شرایط انجام شده است، ارائه دهند.

متقاضیان همچنین باید یک طرح مدیریتی ارائه کنند که عوامل اجرای پروژه را از ایمن بودن این مکان و مفید بودن آن برای همه همسایگان و اعضای جامعه مطمئن کند.

مسئولان شورای شهر به متقاضیان ساخت این مرکز فرهنگی-اسلامی شش ماه مهلت داده اند تا همه شرایط خود را به طور کامل اعلام کنند.

کد خبر 1747880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha