جشنواره موسیقی فجر، معتبرترین بستر برای معرفی هنرمندان است

بساطی گفت: مهمترین اتفاق هنری و معتبر ترین بستری که هنرمندان عرصه موسیقی را در ایران معرفی می کند اجرای جشنواره موسیقی فجر است.

مهدی بساطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به آغاز ایام الله دهه فجر و برگزاری جشنواره موسیقی فجر، گفت: مهمترین اتفاق هنری و معتبر ترین بستری که هنرمندان عرصه موسیقی را در ایران معرفی می کند همین جشنواره است و ماهمه ساله می بینیم که با سیاست ها و برنامه ها و اهداف متفاوتی این جشنواره برگزار می شود.

رییس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی اسلام آباد غرب افزود: کشور ما دارای استعدادهای توانمند در عرصه موسیقی است که جدا از ارائه آموزش با کیفیت به این استعدادها و هدایت آنان، ایجاد عرصه ای برای درخشش و معرفی هنرمندان جوان لازم است.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره موسیقی فجر باید طوری برگزار شود که هنرمندان بزرگ و مطرح آثار خود را با اطمینان کامل در آن عرضه کنند و جوانان نیز به مناسب ترین شکل خود را معرفی کنند.

بساطی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان کرمانشاه هر ساله میزبان جشنواره موسیقی فجر است، امسال سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در کرمانشاه در شهرستان اسلام آبادغرب با حضور هنرمندان موسیقی در منطقه غرب استان  برگزار شد.

 رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب اظهار کرد: اجرای هوره، ساز و دهل، اجرای گروه موسیقی چهارگاه اسلام آبادغرب، اجرای گروه موسیقی خنیاگران خاموش شهرستان دالاهو، اجرای گروه موسیقی سپنتا اسلام آبادغرب و اجرای گروه موسیقی دالاهو از شهرستان سرپل ذهاب از جمله برنامه های سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر استان ها ویژه مناطق غربی استان کرمانشاه بود که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب در سالن سینما فرهنگیان این شهرستان برگزار شده است.

کد خبر 1747903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha