گروه‌های هنری کانون‌های مساجد حمایت می‌شوند

مدیرعامل بنیاد خیریه المهدی(عج) اصفهان گفت: تولیدات گروه های هنری کانون های مساجد شامل سرود و تئاتر مورد حمایت مادی و معنوی قرار می گیرند.

«سید احمد نواب» در گفتگو با خبرنگار شبستان اصفهان با اشاره به ظرفیت بالای هنری کانون های فرهنگی و هنری و تاثیر آن در مخاطبان اظهارداشت: امسال بنیاد خیریه المهدی از تولیدات سرود و تئاتر کانون های مساجد حمایت می کند.

مدیرعامل بنیاد خیریه المهدی(عج) استان اصفهان افزود: این حمایت ها بر اساس کیفیت کار و نقش آفرینی آن صورت خواهد گرفت.

وی به حمایت مادی و معنوی از گروه های هنری اشاره کرد و اذعان داشت: اعتبار مالی، توزیع هدیه و کمک به ضبط آثار فاخر از مواد مورد حمایت است.

نواب ادامه داد: مدیران مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد با تهیه کلیپ و فیلم از فعالیت این گروه ها و ارسال به بنیاد خیریه المهدی اصفهان واقع در خیابان ابن سینا، از حمایت های این نهاد بهره مند خواهند شد.

وی اضافه کرد: طنز پردازان کانون های مساجد نیز مورد حمایت قرار می گیرند که در مسابقه ای آثار آن ها ارزیابی می شود.

اعزام اتوبوس انقلاب به مدارس اصفهان

مدیرعامل بنیاد خیریه المهدی(عج) استان اصفهان به حمایت از فعالیت های دهه فجر، اعیاد ماه رجب و شعبان کانون های مساجد نیز اشاره کرد و گفت: طرح های اجرایی این مراکز متناسب با کیفیت و نوع فعالیت حمایت می شود.

وی از اجرای برنامه اتوبوس انقلاب در مدارس نیز خبر داد و گفت: این اتوبوس با ارائه برنامه های فرهنگی و هنری در این دهه به مدارس اعزام خواهد شد.

کد خبر 1747924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha