خیرین برای احداث نمازخانه مدارس همت گمارده‌اند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اصفهان گفت: خیرین برای احداث نمازخانه مدارس این استان با پیش بینی چند منظوره بودن این سالن ها همت گمارده اند.

«ناصر فتحی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اصفهان با اشاره به نقش خیرین در مدرسه سازی اظهارداشت: ۴۵۰ پروژه مدرسه سازی در استان اصفهان فعال است که خیرین در احداث ۸۰ درصد آن نقش دارند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان افزود: خیرین همت خوبی برای تامین نیاز فرهنگی و آموزشی استان دارند که در کشور سرآمد است.

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی مدارس گفت: سالن چند منظوره از زیرساخت های برگزاری این برنامه ها است که سعی شده در مدارس پیش بینی و احداث شود.

فتحی نمازخانه مدارس را به عنوان فضای ضروری برای اقامه نماز و فعالیت های فرهنگی مهم خواند و اذعان داشت: پیش بینی نمازخانه در سالن های چند منظور صورت گرفته و این اقدام موجب استفاده چند ماهیتی مثل اقامه نماز، برنامه فرهنگی و برگزاری امتحانات شده است.

وی ادامه داد: نمازخانه مدارس در برگزاری برنامه های تربیتی نقش داشته و خیرین همت در این خصوص داشته و سعی کرده اند این پروژه ها را در کنار مدارس اجرا کنند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان خاطرنشان کرد: پس از احداث نمازخانه تجهیز آن به فرش سجاده ای و تجهیزات صوتی توجه شده که در این خصوص این اداره کل در حد توان خود همکاری می کند.

وی به همکاری خیرین در تامین زیرساخت های آموزشی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی دولت این تعاملات در پیشبرد اهداف نظام آموزشی و تربیتی نقش دارد.

کد خبر 1747929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha