برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان در چهارمحال و بختیاری تشریح شد

حجت الاسلام کارگر با تشریح برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان گفت: نشست‌ های تبیینی با موضوع معارف قرآن کریم از مهمترین این برنامه‌ها است.

حجت‌الاسلام ابوذر کارگر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: مهمترین برنامه برای بهره‌گیری حداکثری از معارف قرآن کریم در ماه مبارک رمضان برگزاری گعده‌های قرآنی با عنوان " زندگی با آیه ها" است که با حضور معلمان، نخبگان، اساتید و مبلغان برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: تلاش ما بر این است که در ماه مبارک رمضان امسال بیشترین بهره‌گیری را از محضر قرآن داشته باشیم که در همین راستا پیش از ورود به این ماه مبارک مقدمات تحقق این مهم را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در این نشست‌ها، علاوه‌بر قرائت قرآن به مباحث تفسیر نیز توجه ویژه‌ای می‌شود و تمامی شهرستان‌ها میزبان این برنامه است.

حجت الاسلام کارگر یادآور شد: برای اجرای بهتر این برنامه ۱۲۰ نفر از دغدغه‌مندان قرآنی استان در یک اردوی آموزشی در شهر قم حاضر خواهند شد.

وی همچنین به برنامه‌های قرآنی دهه فجر استان نیز اشاره کرد و گفت: در این ایام مبارک بیش از ۱۰۰ محفل قرآنی در استان برگزار می‌شود.

کد خبر 1747948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha