جدول اکران فیلم های فجر منتشر شد

همزمان با سراسر کشور چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از ۱۶ تا ۲۳ بهمن ماه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

«امین درخشان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، ضمن تبریک فرا رسیدن ۴۵مین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: به همین مناسبت جشنواره‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های متعددی در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری چهل و دومین جشنواره های فیلم، موسیقی و تجسمی فجر که با خلاقیت هنرمندان کشورمان صورت گرفته اشاره کرد و گفت: با توجه به ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و ایجاد نشاط در جامعه، این جشنواره‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره بین المللی فیلم فجر از ۱۶ تا ۲۳ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

درخشان افزود: در این جشنواره ۱۷ فیلم با موضوعات مختلف در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد در سینما هنر یاسوج اکران خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه بویراحمد از پیش بینی جشنواره هنرهای تجسمی در ایام الله دهه فجر سخن به میان آورد و ادامه داد: هنرمندان استان ۳۶۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

وی با بیان اینکه در جشنواره بین المللی موسیقی فجر دو گروه موسیقی پاپ، سه گروه موسیقی محلی از استان و دو گروه موسیقی از سایر استان‌ها حضور خواهند داشت، اظهار کرد: این گروه‌ها از ۲۵ بهمن ماه تا یکم اسفند ماه در شهرهای یاسوج، گچساران، دهدشت، بهمئی و دنا اجرا خواهند داشت.

جدول اکران چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد

جدول اکران فیلم های فجر منتشر شد

کد خبر 1748016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha