شهرک تخصصی عناصر معدنی در خوسف راه اندازی شود

قناعت پیشنهاد کرد: شهرک تخصصی عناصر معدنی به صورت ویژه در خونیک شهرستان خوسف راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز یک‌شنبه (۱۵ بهمن) در آغاز عملیات اجرایی شمش طلای خونیک با بیان اینکه بعد از استقرار دولت سیزدهم شاهد تحول و جنبش در بخش های مختلف کشور هستیم، افزود: دولت سیزدهم نگاه ویژه به مناطق محروم دارد.

به گفته وی، یکی از دستاوردهای انقلاب نگاه عالادنه به مناطق کمتر توسعه یافته است، خراسان جنوبی از حیث معنویت، سیاست و نگاه عمیق انقلابی، جایگاه درخشانی دارد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به درصد بالای مشارکت در انتخابات در خراسان جنوبی گفت: به جنوب خراسان در دوره های گذشته کمتر توجه شد و باعث شد فاصله بین این استان و سایر استان ها زیاد شود.

وی تصریح کرد: با استقرار دولت سیزدهم شاهد کارهای اساسی و زیربنایی از جمله انتقال آب از دریای عمان، انتقال خطوط گاز و ریلی به خراسان جنوبی هستیم.

قناعت گفت: در دهه فجر امسال؛ دو بیمارستان بشرویه و خوسف افتتاح خواهد شد.

وی از حضور شرکت های دولتی و خصوصی در حوزه معادن خراسان جنوبی خبر داد و افزود: حضور ایمیدرو و هلدینگ صنایع غدیر در استان از ظرفیت های خوب است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: خام فروشی معادن در استان از گلایه مردمی بود که در این دو سال شاهد احداث کارخانه های فرآوری هستیم.

قناعت تصریح کرد: می توانیم شهرک تخصصی عناصر معدنی را به صورت ویژه در خونیک خوسف داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فضای مثبت کاری در استان خراسان جنوبی به وجود آمده است، گفت: کلنگ زنی معدن خونیک برای استان ما سبب کار بیشتر و توسعه منطقه خواهد شد.

کد خبر 1748022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha