افتتاح و کلنگ زنی ۳۶ پروژه در دهه فجر گلوگاه

داودی گفت: دهه مبارک فجر تجسم اراده ملت است و مسئولان با ارائه خدمات بیشتر و مطلوب تر به مردم، در استمرار راه انقلاب همگام با مردم حرکت می کنند و در ایام دهه فجر ۳۶ پروژه در گلوگاه افتتاح و کلنگ زنی می شود.  

مهدی داودی- فرماندار شهرستان گلوگاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با تبریک دهه فجر اظهار کرد: دهه‌ فجر فرصتی برای بازآفرینی انقلاب اسلامی به دست مردم است و در این ایام باید برنامه‌های وحدت آفرین و امیدآفرین برگزار شود.

وی افزور: اجرای برنامه های انسجام بخش به منظور تبیین و ترویج ارزش‌ها و هدف‌های انقلاب اسلامی گامی برای استمرار انقلاب است که باید با قوت برگزار شود.

فرماندار گلوگاه یادآور شد: اگر چه رشمن با همه دسیسه ها و ترفندها برای ضربه زدن به نظام استفاده کرده است، اما ما با حضور در صحنه اعلام ‌می کنیم که همواره پای انقلاب، شهدا، امت شهدا و رهبری و ارزش ها و آرمان‌های ابن انقلاب ایستاده ایم.

داودی گفت: دهه مبارک فجر تجسم اراده ملت است و مسوولان با ارائه خدمات بیشتر و مطلوب تر به مردم، در استمرار راه انقلاب همگام با مردم حرکت می کنند.

وی با اشاره به برنامه ها و پروژه های عمرانی دهه فجر افزود: ۳۶ پروژه با اعتبار ۱۵۹ میلیارد تومان از جمله طرح ها و پروژه های عمرانی قابل افتتاح و کلنگ زنی در این ایام است.

فرماندار گلوگاه یادآور شد: برنامه ریزی ستاد دهه فجر در گلوگاه بر مبنای تنوع سازی، جذاب سازی و مردمی بودن برنامه‌هاست تا شادی به جامعه تزریق شود.

داودی گفت: در این برنامه‌ها علاوه بر به نمایش گذاشتن دستاوردهای نظام و انقلاب، با حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ولایت مداری، وحدت و یکپارچگی مردم ما و استمرار راه انقلاب و نظام به جهان‌مخابره می شود.

کد خبر 1748067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha