دهه فجر، فرصت مغتنمی برای بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی است

ماموستا مرادی گفت:دهه فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت مغتنمی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه‌های گوناگون می‌باشد.

ماموستا ملاعبدالرحمن مرادی درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت:انقلاب اسلامی را باید سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه، جهان اسلام و جهان غیراسلام دانست.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی با عناوینی چون «معجزه قرن» و «انفجار نور» یاد کرده و همین کلمات برای توصیف عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی کفایت می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: ۴۵ سال از انقلاب ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) می گذرد که مردم مجاهد و انقلابی با نظام ستم شاهی و با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی قیام نمودند، شهید دادند و زجرها کشیدند تا نهایت در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی دست یافتند و اداره مملکت را به دست خود گرفتند.
 
ماموستا مرادی افزود: دستاوردهای انقلاب را باید برای جوانان، نوجوانان و دانش آموزان و دانشجویان با برنامه های خاص تبیین کنیم لذا نقش جوانان در به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی بی بدیل بوده و هرگز از اذهان تاریخی مردم کشور پاک نخواهد شد.

امام جمعه اهل سنت  کرمانشاه اظهار کرد:ایام‌الله دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای نمایش این دستاوردها به مردم است تا اعتقاد و پایداری مردم به موازین شرعی و آرمان‌های انقلابی استوار باشد همچنین حضور مردم و وحدت بین آن‌ها با مسئولان سبب حفظ انقلاب و انتقال آن به نسل‌های آینده می‌شود.

کد خبر 1748115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha