آغاز به کار شبکه‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی صدا و سیمای مرکز گیلان

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: مردم می‌توانند بدون واسطه در صدا و سیما برنامه‌های نامزدهای مدنظر خود را دیده و بر اساس برنامه‌های ارائه شده به کاندیدای مدنظر رای دهند که این امر منجر به انتخاب درست می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اسدالله عباسی امروز ( یکشنبه ۱۵ بهمن ) در مراسم افتتاح شبکه‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی صدا و سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه مردم در برهه‌های مختلف همواره باعث نا امیدی دشمن شدند، اظهار کرد: از انتخابات ۱۲ فروردین سال ۵۸ تا به الان مردم در تمامی صحنه‌ها حضوری پر رنگ داشته و توانستند دشمن را نا امید و سر افکنده کنند.

استاندار گیلان با اشاره به نقش مردم سالاری دینی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: مردم در انقلاب همواره خود سرنوشت خود را تعیین کرده و بار دیگر با مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پاسخی محکم به استکبار خواهند داد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به تحقق چهار راهبرد مقام معظم رهبری برای انتخابات پیشرو بیان کرد: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب برای انتخابات پیشرو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بوده و تمامی اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت در گیلان برای برگزاری یک انتخابات باشکوه آماده هستند.

آغاز به کار شبکه‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی صدا و سیمای مرکز گیلان


عباسی یکی از راه‌های حفظ استحکام و جلوگیری از هرج و مرج در کشور را برگزاری انتخاباتی باشکوه دانست و تصریح کرد: سرنوشت مردم در انتخابات رقم خورده و مردم می‌توانند با حضور پرشور خود پای  صندوق‌های رای باعث افزایش قدرت جمهوری اسلامی در جهان در حوزه‌های مختلف شوند.

وی با بیان اینکه داشتن مجلسی قوی ضامن پیشرفت و توسعه کشور در مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است، افزود: برای داشتن مجلسی قوی باید نمایندگانی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد مجلس شوند از این رو برای تحقق این امر باید رقابتی سالم در اختیار تمامی کاندیداها قرار گیرد که این مهم اکنون در صدا و سیما در حال انجام است.

استاندار گیلان با اشاره به آغاز به کار شبکه‌های انتخاباتی صدا و سیمای مرکز گیلان برای معرفی نامزدهای انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های مختلف گیلان بیان کرد: هشت ایستگاه فرستنده این مرکز ، ۱۱ حوزه انتخابیه استان را برای دریافت شبکه‌های انتخابات پوشش می‌دهند و هر کدام از این شبکه‌ها با کدهای مخصوص کانال یابی می‌شوند.

آغاز به کار شبکه‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی صدا و سیمای مرکز گیلان


عباسی با تاکید بر اینکه ویژگی‌های نماینده‌ای اصلح در تراز جمهوری اسلامی باید برای مردم مشخص شود، افزود: مردم می‌توانند بدون واسطه در صدا و سیما برنامه‌های نامزدهای مدنظر خود را دیده و بر اساس برنامه‌های ارائه شده به کاندیدای مدنظر رای دهند.

وی با بیان اینکه مردم گیلان همواره پای کار نظام بوده و از هیچ تلاشی برای موفقیت انقلاب دریغ نکردند، تصریح کرد: گیلان دیار هشت هزار شهید گلگون کفن دوران دفاع مقدس، دیار میرزا کوچک خان جنگلی، شهیدان املاکی، خوش‌سیرت، قلی‌پور، بیگلو، سیرت نیا و مرتضی حسین‌پور بوده و باردیگر قطعا در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بصیرت و وفاداری خود را به همگان نشان خواهند داد.

استاندار گیلان همچنین با حضور بر مرکز شهید گمنام واقع در صدا و سیمای مرکز گیلان به مقام شامخ این شهید خوشنام با اهدای گل و قرائت فاتحه ادای احترام کرد.‌

آغاز به کار شبکه‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی صدا و سیمای مرکز گیلان



کد خبر 1748132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha