حوزه علمیه؛ بازوی قدرتمند فرهنگی کشور

رمضانی گفت: حوزه علمیه بازوی قدرتمند فرهنگی کشور است و باید پای ثابت روشنگری برای انتخابات و حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استانمازندران، مرتضی رمضانی_ فرماندار نکا، با حضور در حوزه علمیه ریحانه الرسول نکا و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اظهار کرد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب به همت حوزه علمیه در واقع روشنگری و تبیین حقیقت‌ها و مصداق بارز جهاد تبیین است.

وی افزود: نسل امروز باید با خفقان و محدودیت‌های موجود در دوره پهلوی آشنا شود و لازم است تا همه دستگاه‌های فرهنگی نظیر حوزه علمیه واقعیت‌های پیش از انقلاب را برای نسل جدید بازگو کنند.

رمضانی به بهبود وضعیت کشور پس از انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: مقایسه وضعیت ایران در پیش از انقلاب اسلامی و شرایط کشور پس از وقوع انقلاب، بهترین شیوه برای بیان دستاوردهای نظام است.

 وی حوزه علمیه را بهترین بستر برای جهاد تبیین دانست و اظهار کرد: امروز کشور در عرصه‌های مختلف نیازمند تبیین واقعیت‌ها است چرا که تمام رسانه‌های دشمن تلاش می‌کنند تا حقیقت انقلاب اسلامی را وارونه جلوه دهند.

 رمضانی یادآورشد: حوزه علمیه بازوی قدرتمند فرهنگی کشور است و باید پای ثابت روشنگری برای انتخابات و حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد.

کد خبر 1748177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha