حمایت ۵۵ هزار حامی مازندرانی از طرح‌های ایتام و محسنین

رحمن‌زاده با بیان اینکه ۵۵ هزار حامی نیکوکار در مازندران حمایت از ۱۴هزار  فرزند یتیم و محسنین (فرزندان غیر یتیم محروم) تحت حمایت کمیته امداد استان مازندران  را بر عهده دارند، گفت:۲۱۹نفر از این تعداد مقیم خارج کشور هستند.

به گزارش خبرنگار شبستان از استان مازندران، مهدی رحمن زاده- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندراندر گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه فجر و سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) با بیان اینکه حمایت از ایتام ودستگیری از نیازمندان به تأسی از ائمه معصومین(علیهم السلام) در زندگی مردم شریف این خطه از شمال کشور ساری و جاری است، اظهار کرد: حمایت از کودکان یتیم و محسنین (فرزندان غیر یتیم محروم) یکی از اولویت‌های این نهاد است.

وی افزود: هم اکنون ۵۵ هزار حامی نیکوکار در مازندران حمایت از ۱۴هزار  فرزند یتیم و محسنین (فرزندان غیر یتیم محروم) تحت حمایت کمیته امداد استان مازندران  را بر عهده دارند.
رحمن زاده یاد آورشد: از این تعداد  ۲هزار و ۶۰۰ فرزند یتیم و۱۱هزار و ۴۰۰فرزند محسنین هستند.
️وی گفت: در ۱۰ ماهه امسال حامیان نیکوکار مبلغ ۱۱۴ میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک نمودند که از این میزان ۸۰میلیارد تومان به صورت مستقیم به حساب فرزندان ایتام و محسنین واریز شده و ۳۴ میلیارد تومان کمک های غیر نقدی بوده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد رشد داشته است.
رحمن زاده اذعان کرد:۲۱۹ نفر از حامیان ایرانی خارج از کشور نیز حمایت از فرزندان ایتام و محسنین (فرزندان غیر یتیم محروم) تحت حمایت کمیته امداد در استان مازندران را بر عهده داشته و ماهیانه مبالغی را به حساب مستقیم این فرزندان پرداخت می‌کنند.
وی ادامه داد: در ۱۰ماهه سالجاری ۱۳ هزار حامی به طرح اکرام ایتام و محسنین پیوستند که ار این تعداد ۴۷ نفر حامیان ایرانی خارج از کشور بوده است.
رحمن زاده خاطرنشان شد: حامیان نیک اندیش می توانند از طریق مراجعه حضوری به واحد اکرام ایتام مستقر در ادارات کمیته امداد و یا ثبت نام در سایت ekram.emdad.ir  کمک های نقدی خود را بصورت مستقیم به حساب فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت خود واریز نمایند.

کد خبر 1748221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha