اکران فیلم‌های جشنواره فجر در استان‌ها با نگاه عدالت فرهنگی

محمودی فر گفت: فیلم‌های جشنواره بین المللی فجر همزمان با پایتخت در تمام استان‌ها به منظور عدالت فرهنگی، نگاه به استان‌ها و ایجاد شادی و نشاط در جامعه اکران می‌شود.

به‌گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حسین محمودی فر، امروز(۱۶ بهمن) در آیین افتتاحیه چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر استان مرکزی، ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، انقلابی ارزشمند است که ما باید همواره حافظ این انقلاب باشیم.  

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به پیشرفت های گسترده ایران اسلامی بعد از انقلاب اسلامی، افزود: امروز انقلابی اسلامی ایران با رشد و پیشرفت های گسترده خود در بخش های مختلف جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است.  

وی با اشاره به اینکه امسال چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی را در دورانی جشن می‌گیریم که ایران اسلامی به درجه‌ بالایی از رشد و بالندگی رسیده است، اظهار داشت: امروز بسیاری از کشورهای جهان از ایران به عنوان الگو در بخش های مختلف بهره گیری می‌کنند.  

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امروز نام ایران در دورترین نقاط جهان می‌درخشد، گفت: این جایگاه والا به برکت و رهنمودهای امامین انقلاب و ثمره خون شهدا و ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان به دست آمده است.  

وی دهه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: همچنین باید در این دهه با برنامه ریزی و تلاش در جهت رفع کاستی‌ها و پیشرفت ایران گام برداریم.  


محمودی فر همچنین با بیان اینکه براساس سیاست‌های دولت سیزدهم برای تحقق تمرکز زدایی از پایتخت، فیلم‌های جشنواره بین المللی فجر همزمان با پایتخت در تمام استان‌ها به منظور عدالت فرهنگی، نگاه به استان‌ها و ایجاد شادی و نشاط در جامعه اکران می‌شود، ادامه داد: ۱۸ فیلم برای اکران به استان اختصاص پیدا کرده است که همزمان ۶ فیلم در روز در سه سانس برای مخاطبین اکران می‌شود.

اکران فیلم های جشنواره فجر در پردیس سینمایی پروین اعتصامی اراک 

سعید قدسی‌فر، مدیرعامل مجتمع سیاحی تفریحی امیرکبیر شهر اراک نیز در این آیین اظهار داشت: فیلم‌های جشنواره فجر از ۱۶ تا ۲۲ بهمن هر روز در ۳ سانس در ساعت‌های ۱۶، ۱۸ و ۲۰ در دو سالن پردیس سینمایی پروین اعتصامی اکران می‌شود.


 این مقام مسئول با بیان اینکه روزانه نشست‌های تخصصی نقد و بررسی با حضور بازیگران و کارگردانان مطرح جشنواره برگزار می‌شود، ادامه داد: امید است شاهد حضور و استقبال گسترده از سوی هم استانی های عزیز باشیم. 

کد خبر 1748275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha