مردم در ایجاد، تداوم و تثبیت انقلاب اسلامی نقش آفرینند

رحمان جلالی گفت: مردم در ایجاد، تداوم و تثبیت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش آفرین هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، همزمان با دهه فجر با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان پروژه مدرسه ۶ کلاسه شهید نبوت جبالبارزی عنبرآباد افتتاح شد.

رحمان جلالی در آیین افتتاح مدرسه شش کلاسه نبوت شهید جبالبارزی عنبرآباد، گفت: دستاوردهای مادی نظام مقدس جمهوری اسلامی بی شمار است و با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی قابل قیاس نیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به دستاوردهای بزرگی در حوزه های مختلف سلامت، بهداشت، سوادآموزی، پزشکی نظامی و غیر دست یافته است.

وی ابراز کرد: همواره در ایام دهه فجر از تریبون ها و رسانه ها بیشتر به دستاوردهای مادی نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره می شود و کمتر به دستاوردهای معنوی آن پرداخته می شود.

جلالی اظهار کرد: اولین دستاورد معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به آن اشاره فرمودند این است که امام راحل توده مردم را به میدان آورد و شاهدیم که از ابتدای انقلاب هر دو سال یکبار مردم با حضور در پای صندوق های رای در سرنوشت خود و کشور دخیل هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان خاطرنشان کرد: مردم در ایجاد، تداوم و تثبیت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش آفرین هستند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی متعلق به مردم است، تصریح کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی حضور همیشه در صحنه مردم است.

جلالی با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی انسان های تراز اسلامی تربیت کرده و به دنیا معرفی کرد، عنوان کرد: شهید سلیمانی خروجی این انقلاب است که در وصیت نامه خود خطاب به مردم کرمان می فرماید؛ من شما را هزاران بار از خانواده ام بیشتر دوست دارم و جان من هزاران بار فدای شما باد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، گفت: شما دانش آموزان باید به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در کنار کسب علم به خودسازی خودتان بپردازید.

وی با بیان اینکه شهرستان عنبرآباد مهد نخبه پروری است، خاطرنشان کرد: این شهرستان نخبگانی همچون شهید طیاری دارد که باید از این نخبگان الگو بگیرید.

کد خبر 1748276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha