برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری همزمان با دهه فجر در اندیمشک

بهداروندی، گفت: همزمان با دهه فجر، فعالیت‌های قابل قبولی از سوی انجمن‌های فرهنگی و هنری و مؤسسات فرهنگی و هنرمندان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، فرماندار، امام جمعه و تعدادی از مسئولان شهرستان اندیمشک به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان بازدید کردند.

حمید بهداروندی، در این دیدار به معرفی حوزه‌های کاری پرسنل و شرح فعالیت‌های فرهنگی و هنری پرداخت و اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک در تمام زمینه‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای فعالیت دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک، افزود: همزمان با دهه فجر، فعالیت‌های قابل قبولی از سوی انجمن‌های فرهنگی و هنری و مؤسسات فرهنگی و هنرمندان در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: اجرای موسیقی محلی، نشست‌های تخصصی شعر و داستان، رونمایی از کتاب، اجرای نمایش‌های طنز و کودک و برنامه‌های متنوع دیگر در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و مؤسسات فرهنگی از برنامه‌های شاخص ایام دهه مبارک فجر هستند که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک با تلاش زیرمجموعه‌های اداره ارشاد در حال برگزاری دارد.

یوسف زمانی‌اصل، نیز تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به موقع به مراجعه‌کنندگان را یکی از اولویت های مهم در سطح ادارات دانست و عنوان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از ادارات مهم حوزه فرهنگی است که در کنار سایر دستگاه‌های مرتبط می‌تواند در تحقق اهداف والای انقلاب بسیار مؤثر باشد.

فرماندار اندیمشک، در این بازدید ضمن بررسی بخش‌های مختلف اداره، به گفت‌وگوی صمیمانه با کارکنان اداره پرداخت و از فعالیت‌های این اداره با توجه به مشکلات کمبود بودجه تقدیر کرد.

کد خبر 1748372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha