هوشیاری در برابر توطئه های دشمن رسالتی خطیر است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه دشمن همواره در حال تلاش برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است، گفت: لحظه‌ای نباید از کید دشمنان غفلت کرد و در همه جهات باید مراقب توطئه های دشمن بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز در یدار جمعی از کارکنان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت سالروز عملیات والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: خدمات و حضور مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در عرصه‌های مختلف انقلاب بسیار ممتاز و برجسته و نمایان  است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه موفقیت ها و امتیازی که سپاه پاسداران از آن برخوردار است، بخش مهمی از آن به معنویت و ایمان پاسداران برمی‌گردد، افزود: به واسطه برنامه‌های معرفتی، اعتقادی، آموزشی، علمی و اخلاقی است که حوزه نمایندگی ولی فقیه به آن عمق می‌بخشد، که این غیر قابل انکار است.

وی ادامه داد: آن چیزی که سپاه ما را از نیروهای مسلحِ بیگانه ممتاز می‌کند، پرداختن به معنویت گرایی، ایمان به خدای متعال و کسب آموزه های اهل بیت(ع) و پیروی محض از ولی فقیه زمان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: به فضل الهی نظام جمهوری اسلامی با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح و رصد اطلاعاتی سپاه و مجموعه حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خودفروختگان و خیانتکارانی داخلی و خائنین و دشمنان در کشورهای دیگر را شناسایی می‌کنند و به آنها ضربات مهلکی می‌زنند، طبیعتاً این چنین موفقیت هایی نیازمند آموزش لازم و برنامه‌ریزی دقیق هست که باید در مجموعه سپاه به دقت مورد توجه قرار بگیرد، و روز به روز در این جهت حفاظت اطلاعات رشد کافی را پیدا نمایند.

رسالت انقلاب اسلامی یک رسالت جهانی است

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه رسالت انقلاب اسلامی ما یک رسالت جهانی است، گفت: به دنبال این است که مستضعفان جهان را به روی مستکبران پیروز کند و مستکبران این را هم به خوبی پی برده‌اند، لذا به انحاء مختلف در این رسالت و ماموریت مهم انحراف ایجاد می کنند، ولی می‌بینیم که مجموعه سپاه در بخش های گوناگون در حال حرکت بسوی قله‌های افتخار است.

وی با تاکید بر اینکه لحظه‌ای نباید از کید دشمنان غفلت کرد، ادامه داد: در همه جهات باید مراقبت کرد، خصوصاً حفاظت در گفتار تا جایی که پیشوای معصوم امیر مومنان علی(ع) می‌فرماید: راز تو مایه شادی توست اگر پنهانش داری و سبب هلاکت توست اگر آن را فاش سازی، غرض اینکه دشمنان نباید از کار تو اطلاع پیدا نکنند و آنها نیز به دنبال همین هستند که با راهها و اشکال گوناگون بتوانند به اسرار و رازها دسترسی پیدا کنند.

هشت سال دفاع مقدس گنجینه است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه دشمن درصدد نفوذ است، یادآور شد: ما هر کجا موفق شدیم بخش اعظم آن بواسطه حفاظت و نگهداری از اطلاعات است، همانند عملیات والفجر ۸ و تصرف فاو و ۸ سال دفاع مقدس بنابر فرموده امام راحل یک گنجینه است  وباید از آن محافظت شود.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از نقاط حساس همین انتخابات است، تاکید کرد: همه باید تلاش و تبیین کنیم که با رقابت و رفاقت و مشارکت حداکثری انجام پذیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهارکرد: انتخابات و حضور مردم در صحنه از جمله راهپیمای ۲۲ بهمن مورد هجوم دشمنان است، هرکسی مخاطبی دارد باید در این خصوص تبلیغ و تبیین نماید.

کد خبر 1748516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha