۶۰ پروژه بهزیستی استان مرکزی در دهه مبارک فجر افتتاح می شود

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی، ضمن تبریک دهه فجر از افتتاح ۶۰ پروژه بهزیستی استان مرکزی در دهه مبارک فجر خبر داد

محمود حسین آبادی، ضمن تبریک دهه فجر به ارایه گزارشی از فعالیت های بهزیستی استان مرکزی در این ایام و با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی پرداخت و  به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی، گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر، ۳۶ واحد مسکونی مددجویی در استان مرکزی افتتاح می شود.

مدیر کل بهریستی استان مرکزی همچنین افزود: بهره برداری از ۱ مرکز نگهداری پسران امیرالمومنین (ع) در شهرستان آشتیان و  ۲۳ واحد اشتغال در سراسر استان مرکزی از دیگر برنامه های این ایام است.

وی با بیان اینکه از این ۳۶ واحد مسکونی؛ ۲۲ واحد در شهرستان اراک افتتاح می شود، ادامه داد: ۲ واحد در شهرستان خنداب، ۲ واحد درشهرستان  آشتیان، ۲ واحد  در شهرستان زرندیه، ۱ واحد در محلات و ۷ واحد نیز در شهرستان شازند  می باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: این واحد ها به منظور کمک به خانواده های مددجوی بهزیستی که دارای دو فرزند معلول هستند مورد بهره برداری قرار می گیرد

حسین آبادی همچنین به افتتاح ۱ مرکز نگهداری پسران امیرالمومنین (ع) گرکان در شهرستان آشتیان نیز اشاره کرد و گفت: ۲۳ واحد اشتغال نیز در شهرستانهای آشتیان ۲ واحد، شازند ۵ واحد، زرندیه ۴ واحد، کمیجان ۳ واحد، دلیجان ۷ واحد، محلات ۲ واحد  نیز همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر فعالیت خود را آغاز می کنند.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی، آذین بندی و نصب بنر، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی ویژه کارکنان و مددجویان، عطر افشانی و نثار گل بر مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب، ارائه خدمات رایگان در زمینه مشاوره، فیزیوتراپی، کاردرمانی جهت کلیه مددجویان تحت پوشش، اجرای طرح مفتاح الجنه دیدار با مددجویان و... را از دیگر  برنامه های اجرایی در دهه مبارک فجر دانست.

کد خبر 1748536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha