برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در تمام نقاط خراسان جنوبی

حجت الاسلام به برگزاری باشکوه مراسم جشن مردمی و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در اقصی نقاط استان اشاره کرد و گفت: راهپیمایی مرکز استان ساعت ۹ صبح از میدان شهداء به سمت میدان قدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محسن مشرفی امروز سه‌شنبه (۱۷ بهمن) در چهارمین جلسه برنامه‌ریزی ستاددهه فجر استان اظهار کرد: امسال دهه مبارک فجر با اعیاد رجبیه به ویژه عید سعید مبعث به عنوان بزرگترین عید تاریخ بشریت تقارن دارد و به درستی  ۲۲ بهمن تکرار و احیای عید سعید مبعث است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه رویکرد مراسمات این دهه به ویژه یوم الله ۲۲ بهمن باید محبت، صمیمیت، مهرورزی، نشاط، سرور و شادی باشد، گفت: در این مناسبت مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، باید جنبه مردمی بودن مراسم با حضور اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان برجسته شود.

حجت الاسلام مشرفی ادامه داد: مراسم گرامیداشت دهه فجر امسال باید با ابتکارات، نوآوری و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مختلف جهت مردمی‌سازی همراه شود و شخصیت‌های اثرگذار و قهرمانان ملی و استانی به عنوان الگو برجسته شوند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب  اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها همزمان با سراسر کشور در همه نقاط استان خبر داد و گفت: این مراسم در سطح استان همزمان با سراسر کشور ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۱۹ بهمن برگزار خواهد شد.

به گفته وی؛ این مراسم در شهر بیرجند با محوریت قطعه یک گلزار شهدا برگزار خواهد شد و مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای اهل سنت نیز به نمایندگی از کشور در شهر اسدیه شهرستان درمیان برنامه‌ریزی شده است.

حجت الاسلام مشرفی بیان کرد: مراسم گلبانگ الله اکبر و نورافشانی نیز ۲۱ بهمن ماه، ساعت ۲۱ به یاد بانگ الله اکبر مردم انقلابی سال ۵۷ و پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در تمام نقاط استان و با محوریت مساجد، بقاع متبرکه و پشت بام‌ها انجام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: شروع مراسم محوری در بیرجند ساعت ۱۹:۳۰ در محل امامزادگان باقریه خواهد بود که با گلبانگ الله اکبر و نورافشانی خاتمه می‌یابد.

وی به برگزاری باشکوه مراسم جشن مردمی و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در اقصی نقاط استان اشاره کرد و گفت: راهپیمایی مرکز استان روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه ساعت ۹ صبح از میدان شهداء به سمت میدان قدس برگزار می‌شود.

کد خبر 1748552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha