گلوگاه شهرستان سبز مازندران در گازرسانی و ارتباطات

داودی گفت: دهه فجر پیروزی خون بر شمشیر و دین بر بی دینی است و در همین دهه نور گلوگاه به عنوان شهرستان سبز مازندران در گازرسانی و ارتباطات در مازندران‌معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مهدی داودی_ فرماندار گلوگاه، سه شنبه (۱۷بهمن) در مراسم افتتاح گازرسانی روستاهای گلوگاه و بهره برداری از پروژه های ارتباطی و مخابراتی با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی خون بر شمشیر و دین بر بی دینی و تجلی نور، انقلاب مستضعفان اظهار کرد: گازرسانی امروز در گلوگاه با ۱۰ میلیارد تومان اجرایی و از شهرهای سبز گازرسانی مازندران شدیم و سه روستای اوارد، رمدان و نیالا به عنوان آخرین روستاهای گلوگاه از نعمت گاز برخور دار شدند.

وی افزود: در حوزه ارتباطات سبز شدیم و تنها یک مسیر جاده جنگلی گلوگاه به توسکا چشمه محروم لست که از مصوبات سفر لستاندار است و یک دکل در ماه‌های آینده افتتاح می شود.

فرماندار گلوگاه با اعلام اینکه از سال ۹۷ ادامه ساخت بیمارستان ثامن و افزایش ظرفیت و اکنون اجرایی شد، خاطرنشان کرد: بریدگی ها در برخی نقاط شهری گلوگاه، قاتل جوانان بود که بریدگی تبدیل به دوربرگردان می شود و همچنین مشکلات برق و آب برطرف می شود که این عملکردها امتداد راه شهدا و برداشته شدن فاصله مسوولان و مردم است.

کد خبر 1748617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha