پیشکسوتان انقلاب اسلامی با فکر و اندیشه به جریان انقلاب اسلامی پیوستند

حجت الاسلام نکونام گفت: پیشکسوتان انقلاب اسلامی جزو خواص و کسانی هستند که با فکر و اندیشه به جریان انقلاب پیوستید و با فکر این راه را ادامه می‌دهند و از انقلاب پشتیبانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه (سه‌شنبه ۱۷ بهمن) در همایش پیشکسوتان انقلاب اسلامی این استان که در مسجد جامع شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: رژیم طاغوت پهلوی نشان داد که با اسلام دشمنی دارد و از هر اقدامی برای ناکام گذاشتن انقلاب اسلامی استفاده کرد اما در نهایت با فضل الهی، رهبری امام راحل و همراهی مردم این انقلاب پیروز شد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تاکید بر بیان خاطرات و ثبت تاریخ شفاهی انقلاب اسبامی، افزود: بازگویی حقایق و واقعیت‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مهمترین راه‌هایی است که می‌توان همراهی مردم با نظام اسلامی را تقویت کرد و در این میان نسل اول انقلاب که هر دو دوران را درک کرده است در این راستا رسالت مهمی برعهده دارد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته، ادامه داد: انقلاب اسلامی در طول بیش از ۴۰ سال از عمر خود دستاوردهای مهمی در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری، دفاعی، پزشکی و دیگر حوزه‌ها کسب کرده است که ضرورت دارد همه این دستاوردها به طرز هنرمندانه به ویژه برای نسل جوان تبیین شود تا بتوان آنها را در فضای آلوده و مسمومی که دشمن شکل داده مصون‌ ساخت.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه انتخابات یکی از عرصه‌های مهم کشور است که مشارکت حداکثری مردم در این رویداد دستاوردهای بیشماری در عرصه داخلی و خارجی به همراه دارد، گفت: از همین رو باید مردم را به حضور پرشور در پای صندوق‌های رای ترغیب و تشویق کرد.

وی در خطاب به پیشکسوتان انقلاب اسلامی استان یادآور شد: شما جزو خواص و کسانی هستید که با فکر و اندیشه به جریان انقلاب پیوستید و با فکر این راه را ادامه می‌دهید و از انقلاب پشتیبانی می‌کنید.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز اهمیت بسزایی دارد و بی‌شک همراهی مردم با نظام در عرصه‌های مختلف می‌تواند فتنه‌های دشمن را خنثی کند.

حجت الاسلام نکونام به بیان خاطراتی از خود در دوران شکل گیری انقلاب اسلامی از جمله حمله عوامل رژیم پهلوی به مدرسه فیضیه قم اشاره کرد و گفت: رژیم پهلوی نشان داد که با اسلام دشمنی دارد و از هر اقدامی برای ناکام گذاشتن انقلاب اسلامی استفاده کرد اما در نهایت با فضل الهی، رهبری امام راحل و همراهی مردم این انقلاب پیروز شد.

وی گفت: حضور و تقویت حضور مردم در صحنه‌های نظام اسلامی به ویژه در صحنه انتخابات، از ضرورت‌های امروز کشور و الزاماتی است که مسئولان باید بستر آن را فراهم کنند.

کد خبر 1748639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha