صیانت از آراء، فصل الخطاب بازرسی انتخابات است

پاشایی گفت: فصل الخطاب بازرسی انتخابات، سلامت در برگزاری، صیانت از آراء ورعایت قانون در سایه‌ی اصل بی طرفی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، علی پاشایی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: فصل الخطاب بازرسی انتخابات، سلامت در برگزاری، صیانت از آراء ورعایت قانون در سایه ی اصل بی طرفی است.

رئیس بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره ی خبرگان رهبری در کوهدشت با تبریک ایام الله دهه‌ی مبارکه‌ی فجر، بیان کرد: انقلاب ما درخشش نور در ظلمات تاریخ معاصر بود و از آنجایی که این انقلاب دستاورد خون هزاران شهید، جانباز و آزاده سرافراز است لذا حفظ و صیانت از انقلاب وظیفه ی اصلی همگان است.

وی ادامه داد: تمامی تمهیدات و اقدامات لازم جهت برگزاری انتخاباتی سالم، بی حاشیه وپرشور، در حوزه‌ی انتخابیه کوهدشت و رومشگان اتخاذ شده است.

پاشایی افزود: تیم هیئت بازرسی شهرستان با رعایت قانون، تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و آزاد به کار خواهد گرفت و لذا در این راستا از همه ی ظرفیت ها وسلایق در برگزاری انتخابات در حوزه ی بازرسی استفاده خواهد شد.

وی با رد هرگونه شائبه در خصوص تغییر در ترکیب بازرسی شهرستان گفت:این تغییر از ناحیه شخص یا جریان خاصی نبوده و از طرفی هم در جهت له یا علیه کاندیدا یا جریان خاصی هم نبوده ونیست بلکه صرفاً در جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات آن هم در کمال صحت و سلامت و آرامش است.

پاشایی با تاکید بر فرامین مقام معظم رهبری، گفت:وظیفه ی همه ی ما در این برحه از زمان برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و با نشاط است که به یاری خداوند این مهم هم در شهرستان کوهدشت محقق خواهد شد.

کد خبر 1748658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha