۱۲ مسجد در نهبندان نیازمند خانه عالم هستند

مرادی گفت: ۱۲ مسجد در شهرستان نهبندان نیازمند خانه عالم هستند که این مهج پیگیری می شود چراکه روحانی مستقر نباید دغدغه مسکن داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی مرادی شامگاه (۱۷ بهمن) در نشست صمیمی با روحانیون و طلاب نهبندان اظهار داشت: هر اتفاقی که در جامعه رقم‌می‌خورد اول جامعه روحانیت مقاومت و مجاهدت می کنند.

وی با اشاره به مطالبه راه های مواصلاتی نهبندان توسط طلاب گفت: به دلیل وسعت نهبندان، راه های این شهرستان با برخی نواقصی مواجه اند اما با وجود منابع اعتباری کم و افزایش قیمت‌ آسفالت شرایط سخت تر شده است اما این مهم نباید جلوی مطالبه گری و خدمت مسئولان را بگیرد.  

مرادی با اشاره به اینکه دولت در رسانه ضعیف است، افزود: معضل اصلی نهبندان هم رسانه است لذا دوره های آموزشی را در شهرستان برگزار خواهیم کرد.  

سرپرست فرمانداری نهبندان گفت: ۱۲ مسجد در شهرستان نهبندان نیازمند خانه عالم هستند که پیگیری می شود چراکه عالم ما نباید دغدغه مسکن داشته باشد.  

وی به حضور جوانان در مساجد اشاره کرد و افزود: برای ورود بیشتر جوانان به مسجد باید تدبیر شود چراکه هرکجا جوانان باشند شور و نشاط حاکم است.  

وی افزود: موضوع مسجد گردی در راستای شنیدن مطالبات مردم و حل مشکلات محلات در دستور کار خواهد بود.  

سرپرست فرمانداری نهبندان خواستار برگزاری برنامه های شاد و مفرح توسط طلاب شد و گفت: رسانه ها هم باید مبتنی بر سخن رهبری هنرمندانه کار کنند.  

مرادی با اشاره به وجود هشت سردار شهید در نهبندان گفت: زیبایی های شهرستان را باید بیان کنیم تا نظرات نسبت به نهبندان عوض و افراد جذب نهبندان شوند.  

کد خبر 1748662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha