پرداخت مستمری به بیش از ۴ هزار نفر در استان یزد/ عیدی یک میلیون تومانی به بیمه شدگان روستایی

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد گفت: به بیش از ۴ هزار نفر در استان یزد مستمری پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، نشست خبری محمد جواد رحیمی نسب، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد و همچنین نشست انلاین بیت الله برقراری مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشوربرگزار شد.

برقراری در این نشست با اشاره به آمار بیمه شدگان در سطج کشور گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در سطح کشور دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عضو صندوق ما هستند و سایر افراد هم باید با تبلیغات وارد این صندوق شوند تا از مزایای آن بهره مند شوند.

وی افزود: جامعه هدف ما حدود سی میلیون نفر هستند اما خالص نیست زیر باید به سن قانون کار رسیده باشند و تا ۵۰ سالگی ادامه دارد لذا دایره خالص جامعه هدف ما حدود ده میلیون نفر است.

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ادامه داد: این صندوق مولود نظام مقدس جمهوری اسلامی است که هرچه به سمت عدالت اجتماعی حرکت کند شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

برقراری گفت: از جمله اقدامات دیگر ما افزایش درآمدی صندوق بود که امسال ۶۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در کل کشور ۱۹۲ هزار نفر مستمری بگیر وجود دارند و در این راستا نیز میانگین مستمری مستمری بگیران را ۴۳ درصد افزایش داده ایم.

برقراری بیان کرد: تفاهم نامه های متعدد با دستگاه های مختلف، آسان کردن دسترسی به جامعه هدف، ساماندهی و توانمندسازی ها، تعامل با ذینفعان حاکمیتی از جمله اقدامات ما در بیمه سلامت بوده است و در این راستا نیز ۴۵ اقدام مهم و شاخص داریم.

وی گفت: درمان توسط بیمه سلامت صورت می‌گیرد و پایه درمان تکمیلی هم داریم که برای مستمری بگیران فراهم شده‌است و همه مستمری بگیران سال آینده تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند.

وی افزود: ما به سمت کفایت مستمری  ارائه کیفیت خدمات در صندوق حرکت می کنیم.

برقراری گفت: عیدی امسال حداکثری که می توان پرداخت کرد یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است که این رقم باید تصویب شود اما یک میلیون تومان قطعی است و به سطح یک ما پرداخت می شود.

محمد جواد رحیمی نسب، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد نیز در این نشست با اشاره به خدمات این صندوق درا ستان یزد گفت:  قریب به۴۰ هزار نفر بیمه شده صندوق در استان داریم که ۴ هزار و ۴۰۰ نفر مستمری دریافت می نند .

وی افزود: بر اساس درصد جذب در کشور سوم هستیم.

رحیمی نسب بیان کرد: ۷ هزار و ۴۱۰ نفر در استان می‌توانند بیمه شوند که فاقد بیمه هستند و امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی متعدد این تعداد را در استان تحت پوشش خود قرار دهیم.

کد خبر 1748775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha