انتشار لیست کالاهای صهیونیستی توسط سازمان توسعه تجارت

خاندوزی در خصوص انتشار فهرست کالاهای صهیونیستی گفت: معاون اقتصادی وزارت امور خارجه و سازمان توسعه تجارت پی گیر این موضوع هستند اما با توجه به اختلاف نظر در برخی از اقلام، پس از رفع اختلافات فهرست کالاهای صهیونیستی توسط سازمان توسعه تجارت منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سید احسان خاندوزی در حاشیه جلسه دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اشکالات ایجاد شده در پرداخت مطالبات پیمانکاران طرح های عمرانی کشور گفت: طلب پیمانکاران طرح های عمرانی کشور پیش از این با سختی تامین مالی می شد و در حساب دستگاه های اجرایی کشور رسوب پول داشتیم؛ بنابراین پیمانکاران و تولیدکنندگان نمی توانستند طرح های عمرانی خود را تامین اعتبار نمایند و مطالبات شان را دریافت کنند.

وزیر اقتصاد و امور دارایی خاطرنشان کرد: برای کاهش رسوب پول و به صفر رساندن آن در دستگاه های دولتی با دستور رییس جمهور از بهمن ماه امسال نظام پرداخت اعتباری به ذی نفع نهایی برای تمام پرداخت های بودجه ای دولت صورت گرفت.

وی افزود: این اقدام کار مشترک خزانه داری کل کشور و بانک مرکزی بود که پس از آن مطالبات پیمانکاران و تولیدکنندگان بدون حتی یک روز تاخیر پرداخت می شود.

خاندوزی در خصوص انتشار فهرست کالاهای صهیونیستی نیز گفت: معاون اقتصادی وزارت امور خارجه و سازمان توسعه تجارت پی گیر این موضوع هستند اما با توجه به اینکه در مورد برخی از اقلام اختلاف نظر وجود دارد، پس از رفع اختلافات فهرست کالاهای صهیونیستی توسط سازمان توسعه تجارت منتشر می شود.

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به بازی امروز تیم فوتبال ایران و قطر گفت: امیدواریم تیم ملی کشورمان پیروز میدان باشد و دل مردم با این نتیجه شاد شود.

کد خبر 1748778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha