همایش رأی اولی‌های کردستان برگزار شد

همایش رای اولی های کردستان با حضور جمعی از مسئولان این استان در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی، همایش رأی اولی‌ها با محوریت جشن تکلیف سیاسی برای ۷۰۰ دانش‌آموز پسر سنندج در محل مجتمع حضرت امام خمینی (ره) اداره کل آموزش و پرورش کردستان برگزار شد.

اسماعیل زارعی‌کوشا؛ استاندار کردستان در این همایش ضمن تبریک عید مبعث و ایام الله دهه فجر، با اشاره به فلسفه جشن تکلیف سیاسی، گفت: اولین حضور در انتخابات یک اتفاق بزرگ است که باید آن را جشن گرفت.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه انتخاب یک حق است، افزود: هر فرد باید از حق قانونی خود بهره برده و و با یک انتخاب درست زمینه ارتقاء را فراهم آورد.

همایش رأی اولی‌های کردستان برگزار شد

وی در ادامه سخنانش با پرداختن به یک نکته مهم در خصوص‌ مشارکت در انتخابات و تاثیر آن در توسعه استان گفت: هر چه میزان مشارکت در انتخابات بالا باشد، دست ما مسئولان برای پیگیری مطالبات بازتر خواهد بود.

استاندار کردستان دانش آموزان رأی اولی را به شناخت لازم از محیط پیرامون و تفکر در خصوص مسائل دعوت کرد و اظهار داشت: استان کردستان در حال حاضر یک کریدور تجاری مهم و استراتژیک است که در آینده نیز بیشتر توسعه خواهد یافت.

اسماعیل زارعی کوشا با اشاره به خدماتی همچون تکمیل راه آهن، فرودگاه، تبدیل مواد اولیه به صنایع و ایجاد زنجیره الماس گفت: اینها بخشی از ده‌ها فعالیت ارزشمندی است که در دولت سیزدهم و در استان کردستان انجام شده است.

زارعی کوشا ابراز امیدواری کرد با حضور حداکثری آحاد جامعه در پای صندوق های رای دست مدیران استان برای جذب بیشتر این گونه خدمات و اعتبارات بازتر شود.

وی در پایان سخنانش با دعوت از همگان به ویژه نسل جوان برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای گفت: امروز جامعه به شما به عنوان نسلی که آینده متعلق به اوست چشم امید دارد و شما نیز باید در مسیر رشد و ارتقای کشور تلاش کنید.

در ابتدای این همایش، هاشم ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش کردستان نیز با تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دانش‌آموزان کردستان را پیشرو در تمامی عرصه توصیف کرد و با بیان اینکه این دانش‌آموزان در عرصه سیاسی و فرهنگی نیز فعال هستند، گفت: رأی اولی‌های کردستان نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا خواهند کرد.

ناظمی‌جلال در ادامه سخنانش، مشارکت مردم در فعالیت های اجتماعی همچون انتخابات را نشانه دلسوزی آنان برای ارتقای کشور در همه ابعاد دانست و خطاب به دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: شما دانش‌آموزان باید همانند پدران و مادران خود که دلسوز کشور بوده اند، به‌مسیر آبادانی و پیشرفت و ترقی ایران متعهد باشید.

همایش رأی اولی‌های کردستان برگزار شد

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به ضرورت انتخابات و انتخاب افراد نخبه برای اداره کشور، عنوان کرد: هر چه این ضرورت توسط آحاد جامعه بیشتر مورد توجه قرار گیرد قطعا زمینه ارتقای کشور در تمام ابعاد فراهم خواهد شد.

ناظمی جلال در پایان سخنانش گفت: در یازدهم اسفند ماه همه ما با تعهدی که برای آبادانی این سرزمین داریم در پای صندوق های رای حضور پیدا خواهیم کرد و دشمنان این نظام و انقلاب را بار دیگر مأیوس خواهیم کرد.

اجرای گروه دف نوازی و اجرای جنگ شادی شعبده‌بازی از جمله دیگر برنامه‌های همایش رأی اولی های سنندج بود.

گفتنی است در حاشیه این جشن، پسران سنندجی با اثر انگشت خود روی پوستر همایش، جلوه ‌های زیبایی از مشارکت را پدیدار کردند

کد خبر 1748812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha