اولویت اولیه مسئولین رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار شهری باشد

معاون اقتصادی استاندار تهران گفت:در انقلاب اسلامی طبق فرموده امام راحل نگاه ویژه به مستضعفان باید باشد و باید مسئولین همت و تلاش خود را برای حل مشکلات قشر ضعیف و مناطق کمتر برخوردار بکار گیرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،محمد علی مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در آیین افتتاحیه پروژه‌های شهری شهرستان ورامین که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد، گفت: خوشبختانه در افتتاح پروژه ها در شهرستان های استان تهران و شهر ورامین نگاه ها به سمت مناطق کم برخوردار است و باید کارهای عظیمی که در این دو سال صورت گرفته است به مردم معرفی شود.

وی افزود: در انقلاب اسلامی طبق فرموده امام راحل نگاه ویژه به مستضعفان باید باشد و باید مسئولین همت و تلاش خود را برای حل مشکلات قشر ضعیف و مناطق کمتر برخوردار بکار گیرند .
علی مهری به کارها و برنامه های صورت گرفته اشاره کرد و بیان داشت: نگاه ما به شهرستان های استان تهران یکسان است و هزار و چهل و چهار پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر چهل و پنج هزار میلیارد تومان در یکسال اخیر انجام شده است.
معاون اقتصادی استانداری تهران با انتقاد از کم کاری های صورت گرفته در گذشته اظهار داشت: یک دهه را  در حوزه اقتصادی متاسفانه از دست دادیم و طبق آمار رشدی برای دهه ۹۰ ثبت نشده است ولی در دوسال گذشته در استان تهران رشد بالای هفت درصد ثبت شده است.
وی ادامه داد: تاکید دولت توجه به محرومین و نگاه به سمت داخل است و در استان تهران با تاکید ریاست محترم جمهوری احیای واحدهای تولیدی راکد است  که دراین خصوص ۲۶۲ واحد تعطیل بالای پنج سال به چرخه تولید بازگشته اند و در حوزه واحدهای نیمه تعطیل رتبه اول را در کشور با احیای ۴۹۵ واحد در کشور ثبت کردیم.
علی مهری جهش اقتصادی را هدف اول دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت:الحمدالله در حوزه تولید کشور دچار جهش خوبی شده است ولی در کنترل نرخ تورم متاسفانه مردم گله مند هستند ولی با تدابیر اتخاذ شده کنترل تورم در سال جاری تاحدودی رخ داده است و باوعده مسئولین اقتصادی  در سال آینده دچار نزول تورمی خواهیم شد. 
معاون اقتصادی استانداری تهران در پایان از خدمات و تلاش های مسئولین در ورامین تشکر و اعلام کرد شهرستان ورامین به لحاظ تعاملی و عملکرد مدیران جزو رتبه های برتر استان تهران می باشد.

کد خبر 1748859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha