میانکاله برای برون رفت از مشکلات نیازمند حمایت ملی است

میرزایی گفت: بخشی نگری به میانکاله مشکلات آفرین است معتقدیم محیط زیست و میانکاله برای برون رفت از مشکلات نیازمند حمایت ملی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، علی اصغر میرزایی _ فرماندار بهشهر چهارشنبه‌ (۱۸ بهمن) در اختتامیه سومین‌جشنواره ملی عکس فلامینگو در سالن ارشاد بهشهر اظهار کرد: در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند انقااب اسلامی یاد و خاطره امام و شهدا را گرامی می داریم.

وی افزود: جشنواره فلامینگو جشنواره ملی است که با تلاش و همت همگانی برگزار شد و در رأس سیدمحمد محمدی دبیر برگزاری جشنواره ملی فلامینگو تلاش های فراوانی را متحمل شدند.

فرماندار بهشهر یادآور شد: مطالبات شهرستانی در بخش محیط زیست وجود دارد که باید حل و فصل شود.

میرزایی گفت: امروز در اختتامیه سومین جشنواره ملی فلامینگو، هدف حفظ زیست کره میانکاله با تمام اجزاست چرا که میانکاله ریشه در سلول های بوم‌محلی مردم بهشهر دارد.

به گفته فرماندار بهشهر، پیشینه سکونتگاهی در بهشهر فراوان است که غار شوپری رستمکلا به ۱۴ هزار سال قبل برمی گردد، غار هوتو و کمربند در ۷۵۰۰ سال قبل، اولین صنعت شهرنشینی ناحیه خزری در ۴۵۰۰ سال قبل در گوهرتپه مازندران و ابنیه دوران صفوی در بهشهر بیانگر پیشینه ماست.

وی افزود: هدف جشنواره امروز شناساندن میانکاله با تمام اجزاست که بهره وری مناسب با ضوابط زیست محیطی مرتبط در دور سفر اول رییس جمهور از مصوبات بهشهر بود که تکلیف شد که مورد پیگیری است و با اجرای ابلاغیه جدید تحول بزرگی را در حوزه اقتصادی خواهیم داشت.

میرزایی گفت: بخشی نگری به میانکاله مشکلات آفرین که باید میانکاله برای همگان دیده شود.

وی افزود: در حوزه ساحلی بیش از ۴۰ کیلومتر جای طرح دریا خالی است که امیدواریم با قوت مورد نظر باشد.

کد خبر 1748864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha