برپایی ۴۰ محفل انس با قرآن در بقاع متبرکه کرمانشاه

سهیلی گفت: بمناسبت ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ محفل انس با قرآن در بقاع متبرکه استان کرمانشاه برگزار و در حال برگزاری است.

ساحل سهیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ضمن تبرک بمناسبت فرارسیدن سالروز مبعث رسول اکرم (ص) و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: طی ایام دهه فجر انقلاب اسلامی محافل نورانی انس با قرآن کریم در مساجدو بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: این محافل قرآنی با هدف تقویت فرهنگ قرآنی در میان نوجوانان و جوانان همچنین تقویت آموزش قرآن کریم در بین اعضای مختلف جامعه برپا می شود.

وی خاطر نشان کرد: قرآن بهترین راهنمای بشراست که انس با این کتاب الهی سعادت انسان در دنیا و آخرت را به ‌دنبال دارد.

سهیلی تصریح کرد:برگزاری محافل قرآنی نقش مهمی در ارتقای آگاهی دینی مردم و جوانان و انس و الفت بیشتر با کلام وحی دارد، همچنین روحیه استکبارستیزی امام خمینی(ره) برگرفته از درس عملی امام امت از قرآن است،  

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار کرد: محفل انس با قرآن، ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی، رشد و تعالی معرفت دینی در پرتو انس با قرآن، ترویج فرهنگ تلاوت قرآن و ایجاد اخوت و نزدیکی جوانان و نوجوانان با کلام الهی را از اهداف برگزاری این محافل انس با قرآن برشمرد.

برپایی ۴۰ محفل انس با قرآن در بقاع متبرکه کرمانشاه

کد خبر 1748927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha