راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد آزادی خواهی و عدالت طلبی است

حجت الاسلام غبیشاوی، با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد آزادی خواهی و عدالت طلبی مردمی است که زیر بار ظلم بیگانگان نمی روند، گفت: ملت ایران اسلامی امسال در ۲۲ بهمن حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان؛ «حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» ظهر امروز (جمعه ۲۰ بهمن ماه) در آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه آبادان که در مصلای ثامن‌الائمه (ع) این شهر برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری پر رنگ و پرشوری داشته باشیم.

خطیب نماز جمعه آبادان با بیان اینکه جهانیان حضور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن را رصد می‌کنند، افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن محدود به چند شعار نیست بلکه نمادی از آزادی خواهی و عدالت طلبی مردمی است که زیر بار ظلم بیگانان نمی‌روند.

وی تصریح کرد: قطعا ملت ایران در ۲۲ بهمن امسال حماسه دیگری خواهند آفرید و برای جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.

حجت الاسلام غبیشاوی، بر ضرورت عدم فراموشی عوامل پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و ابراز داشت: تمامی قدرت‌های استکبار جهانی در برابر انقلاب اسلامی متحد شدند تا انقلاب اسلامی نوپا را از هم بپاشند اما اتحاد مردم این اجازه را به آنها نداد و شکست خوردند.

وی انتخابات ۱۱ اسفندماه را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و بیان کرد: باید در انتخابات پیش رو یک حماسه بزرگ دیگر رقم بخورد.

امام جمعه آبادان، در بخشی از سخنان خود، برچیده شدن و رفع تبعیض‌ها و بی عدالتی‌ها را از مسئولان خواستار شد و گفت: متاسفانه برخی از تبعیض‌ها قانونمند شده است و لذا مجلس جدید باید با آنها برخورد کند.

وی با بیان اینکه حقوق‌های نجومی جایی در نظام ندارد، خاطر نشان کرد: امیدهای زیادی به دولت کریمه مردمی و مجلس انقلابی داریم.

وی به تائید صلاحیت داوطلبین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه تائید صلاحیت‌ نامزدها بیش از دوره‌های گذشته بود و تنور انتخابات گرم‌تر خواهد شد.

حجت الاسلام غبیشاوی تاکید کرد: هر کسی نفوذ کلامی دارد دیگران را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کند.

کد خبر 1749074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha