برنامه‌های فرهنگی دهه فجر انقلاب در آبادان و خرمشهر پیش بینی شده است

قانعیان پور، گفت: همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مبعث رسول اکرم (ص) برنامه های متنوع فرهنگی در سطح شهرستان های آبادان و خرمشهر، توسط معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند پیش بینی شده است.

«حسین قانعیان‌پور» ظهر امروز (جمعه ۲۰ بهمن ماه) در کفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت خون شهیدان و رهبری حضرت امام (ره) و ملت شریف ایران اسلامی است.

مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند، با اشاره به برگزاری مراسمات بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در ۲ شهرستان آبادان و خرمشهر، افزود: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، جشن بزرگ انقلاب همراه با غرفه های فرهنگی و صنایع دستی با مشارکت شهرداری، سازمان تبلیغات اسلامی، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خرمشهر و سازمان منطقه آزاد اروند طی دو روز در ۲۰ و ۲۱ بهمن ماه در محل جنب پل شهید جهان آرای این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در شب ۲۱ بهمن ماه امسال نیز مراسم باشکوه دیگری نیز با مشارکت پالایشگاه و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبادان جنب سینما نفت این شهر با اجرای نورافشانی برد بلند برگزار می شود.

قانعیان‌پور ادامه داد: دیش بینی شده تا در شامگاه پیروزی انقلاب اسلامی نیز در ۴۵ نقطه از شهرستان های آبادان و خرمشهر نورافشانی توسط پایگاه های مقاومت بسیج انجام گیرد. 

وی به حمایت حداکثری این سازمان از برنامه های فرهنگی تهیه شده در این ایام اشاره کرد و ابراز داشت: شب ۲۱ بهمن ماه کاروان بزرگ شادی بصورت خودرویی در ۲ شهرستان آبادان و خرمشهر به حرکت در خواهند آمد و ویژه برنامه پرشوری را به نمایش می گذارند.

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند، خاطر نشان کرد: کمک به اجرای برنامه ها و ایستگاه های صلواتی که در محلات برگزار می شود نیز در دستور کار این معاونت قرار دارد.

وی اضافه کرد: امیدواریم با حمایت های در نظر گرفته شده در چهل و پنجمین سالگرد باشکوه انقلاب اسلامی ایران شاهد برپایی رویدادهای خوبی در سطح منطقه باشیم.

کد خبر 1749095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha