کاندیداهای مجلس حریم اخلاق و ادب را حفظ کنند

حجت‌الاسلام باقری ارومی گفت: کاندیداهای مجلس حریم اخلاق و ادب را حفظ کنند و به جای توهین و تخریب یکدیگر به بیان عملکردها و ارائه راهکارها جهت مدیریت بهتر شهر و کشور بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت مبعث پیامبر اکرم (ص) و اعیاد شعبانیه ضمن تاکید بر اهمیت استفاده از فرصت باقی مانده ماه رجب بعثت حضرت محمد(ص) در شرایط بسیار تاریک و سخت آن دوران را هدیه بزرگ الهی برای بشریت خواند.

امام جمعه بندر آستارا با بیان فرازی از خطبه ۲۱۳ نهج البلاغه در خصوص بیان بعثت پیامبر اسلام(ص) از زبان امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب(ع) به آثار مبعث و ویژگی‌های رسالت آن حضرت پرداخت و افزود: همه دستاوردهای بزرگ پیامبر اکرم(ص) در سایه خُلق خوش و مهربانی به دست آمد و این برای ما باید الگو و روش باشد.

وی در خطبه دوم نماز جمعه با گرامیداشت ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بر هم خوردن بساط ظالمان و ستمکاران توسط امام خمینی(ره) به مانند وعده‌های الهی در خصوص بنی اسرائیل عنوان کرد و گفت: یقینا همانطور که فرعون برای حفظ سلطنت طاغوتی خود پسران بنی اسرائیل را می‌کشت طاغوت‌های زمان ما هم در مقابل این انقلاب و نظام سنگ اندازی‌های بسیاری کرده و می‌کنند.

حجت‌الاسلام باقری ارومی با تقدیر از خدمات دولت سیزدهم و مسئولین خدمتگزار شهرستان، اظهارکرد: بحمدلله امروز ما در شرایطی حکومت طاغوتی ۲۵۰۰ را سرنگون کرده و وارد چهل و ششمین سال انقلاب اسلامی می‌شویم که دستاوردهای مختلف علمی، فناوری، نظامی، دفاعی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بسیاری را در طول همین مدت به دست آورده و آرمان انقلاب اسلامی را که ظلم ستیزی است به دنیا صادر کرده‌ایم.

خطیب نماز جمعه بندر آستارا با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی بیست و دوم بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی، حضور مردم در صحنه را نشانه اتحاد و همدلی و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان‌کرد: دشمن از همین وحدت و حضور مردم ترس و واهمه دارد.

سخنگوی انقلاب اسلامی در بندر آستارا اقدام قاطع سربازان گمنام امام زمان(عج) در ضربه زدن به تیم‌های جاسوسی بیگانگان و شناسایی و بازداشت و تحت نظر قراردادن آنها در کشورهای مختلف دنیا را نشان از دست برتر و قدرت اطلاعاتی نظام جمهوری اسلامی در برابر سرویس‌های اطلاعاتی و سازمان های به ظاهر قدرتمند امنیتی دنیا دانست و آن را سیلی محکمی به گوش دشمنان خواند.

وی ادامه داد: اظهار عجز آمریکایی‌ها و اعتراف به قدرت نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی و اذعان به حق حضور نیروی دریای قدرتمند جمهوری اسلامی ایران در آب های بین المللی به ویژه در دریای سرخ یکی دیگر از نشانه های قدرت جمهوری اسلامی و ضعف و افول آمریکا و از بین رفتن قدرت استکباری آنان است که دیگر نمی‌توانند در دنیا قلدری و زورگویی کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بندر آستارا با توجه به پایان زمان بررسی اعتراضات نامزدهای انتخاباتی توسط شورای نگهبان و اعلام اسامی نهایی به برگزاری جلسات غیر رسمی اما علنی برخی نامزدها اشاره کرد و از آنان خواست حریم اخلاق و ادب را حفظ کنند و به جای توهین و تخریب یکدیگر به بیان عملکردها و ارائه راهکارها جهت مدیریت بهتر شهر و کشور بپردازند.

حجت‌الاسلام باقری ارومی در پایان از تشریف فرمایی نماینده ولی فقیه به بندر آستارا و دیدار با اقشارمختلف مردم به مناسبت عید سعید مبعث صمیمانه قدردانی و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که این شهرستان از برکات سفر ایشان بهره مند شوند.

کد خبر 1749099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha