احیای ۱۹۲واحد راکد صنعتی و تولیدی در مازندران

عزیززاده گرجی از احیای ۱۹۲واحد راکد صنعتی و تولیدی به برکت خدمات دولت مردمی آیت الله رئیسی درمازندران خبر داد و گفت: همچنین به یمن چهل و پنج سالگی انقلاب اسلامی ۱۰هزار و ۲۵۰ مازندرانی صاحب شغل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته مصلی امام خمینی(ره) ساری با بیان اینکه دهه فجر و ۲۲بهمن از شعائر الهی است، اظهار کرد: مصداق بارز شعائر الهی امروز حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن و اعلام انزجار از دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه های مختلف و حماسه های آفرینی مردم در طول عمربا برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای بیشماری داشت، افزود: زنده نگه داشتن یوم الله ۲۲بهمن نقطه قوت جمهوری اسلامی است و دشمنان انقلاب را مایوس می کند.

عزیززاده گرجی با اشاره به نقاط قوت جمهوری اسلامی در منطقه، گفت: انقلاب اسلامی به یمن، عراق، افغانستان، سوریه و ... صادر و حشد الشعبی، زینبیون، انصارالله و فاطمیون تشکیل شد.

وی با بیان اینکه امروز پای انقلاب اسلامی به خیابان های اروپا نیز رسیده است، ادامه داد: استکبارجهانی تلاش کرد با همدستی کشورهای اسلامی عرب، فلسطین مسئله اول جهان نباشد اما به برکت طوفان الاقصی که با تاسی از جبهه مقاومت شکل گرفت فلسطین مسئله اول جهان شده و دستاورد اسرائیل کشتار بیش از ۲۷هزار مردم مظلوم غزه است.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه در خیابان های کشورهای غربی قریب به نیم میلیون نفر برای حمایت از پیام مقاومت حاضر می شدند، گفت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن نیز مشت محکمی بردهان یاوه گویان و مقدمه ای برای ورود به انتخابات ۱۱اسفند خواهد بود.

وی با بیان اینکه انتخابات مظهر حضور مردم و مظهر اقتدار ملی و از جلوه های مردم سالاری دینی است، افزود: اهمیت انتخابات برکسی پوشیده نیست باید همگان برای حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی تلاش کنند.

عزیززاده گرجی به تلاش دشمن برای تضعیف و تحریم انتخابات اشاره و بیان کرد: مقام معظم رهبری از یازده ماه مانده به انتخابات چهار راهبرد رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت را مطرح نمودند که همکان موظف اند باید برای تحقق این منویات معظم له پای کار بیایند.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در استان مازندران، گفت: دولت مردمی آیت الله رئیسی شأنی جزء خدمت بی منت به مردم قائل نیست و معتقد که ذیل ولایت فقیه باید خدمتگذار مردم باشیم.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه دولت سیزدهم ابتدای کار با ۵۵۳هزار میلیارد تومان بدهی دولت های یازدهم و دوازدهم روبرو بوده، افزود: با محوریت رئیس جمهور محترم سفرهای استانی دولت و سفرهای شهرستانی استاندار مازندران برای رفع مشکلات مردم و توسعه زیرساخت ها را شاهدیم.

وی از افتتاح هزار و ۱۴۴پروژه با اعتباری بالغ بر ۹هزار و ۷۰۲میلیارد تومان با اشتغال زایی حدود شش هزار و ۵۰۰ نفر در دهه فجر امسال خبر داد و یادآورشد: همچنین ۱۲۵پروژه با اعتبار ۲هزار و ۵۳۹میلیارد تومان با اشتغالزایی حدود سه هزار و ۷۵۰ نفر در دهه فجر کلنگ زنی می شود.

عزیززاده گرجی از کسب رتبه دوم توسط مازندران در بحث اقتصاد کلان، کسب رتبه دوم در تضمین حقوق مالکیت، کسب رتبه سوم در شاخص ملی امنیت سرمایه گذاری و کسب رتبه چهارم در سلامت و شفافیت اداری خبر داد و گفت: ۴۰ شرکت دانش بنیان در دولت سیزدهم به ۹۴ شرکت دانش بنیان مازندران اضافه شد.

وی از احیای ۱۹۲واحد راکد صنعتی و تولیدی در استان خبر داد و افزود: قریب به ۱۲۰ درصد تعهد اشتغال را در مازندران شاهدیم.

کد خبر 1749102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha