بانگ الله اکبر بر بام مسجد النبی(ص) زنجان طنین انداز می‌شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری سبحان مسجد النبی(ص) زنجان از برگزاری مراسم نورافشانی و تکبیرگویی همزمان با شب پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

محمدی، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری سبحان مسجدالنبی (ص) زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: این مراسم ساعت ۲۱ امشب با حضور اعضای کانون فرهنگی و هنری سبحان و همزمان با فریاد الله اکبر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۵۷، حکومت شیطان سرنگون، و حکومت الهی در کشور ایران اسلامی حاکم شد، افزود: انقلاب اسلامی اکنون با پشت سر گذاشتن فراز و نشیب های بسیار زیادی توانسته است در عرصه های علمی و نظامی به عنوان یک قدرت عظیم نه تنها در خاورمیانه، بلکه در دنیا حرف برای گفتن داشته باشد و این از برکات نظام اسلامی و الهی است.

مدیر مسئول کانون سبحان با بیان اینکه امروز در مقطع خاصی از تاریخ تحولات جهان و همچنین در موقعیت حساس و سرنوشت سازی از دوران انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم، ادامه داد: باید ریشه ها و آثار گوناگون انقلاب را در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بشناسیم.

این مقام مسئول به سایر برنامه های کانون در ایام دهه فجر اشاره کرد و بیان داشت: به مناسبت سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی مراسم سخنرانی و پرسش و پاسخ با حضور مسئولان شهرداری زنجان در مسجد النبی(ص) برگزار شد.

محمدی حضور منسجم و پرشور اعضای کانون در مراسم و راهپیمایی ۲۲ بهمن و پخش ندای الله اکبر در شب ۲۲ بهمن در محوطه مسجد را از دیگر برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر به همت کانون سبحان برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: امسال باید فریادهای کوبنده و بانک رسای الله اکبر را از بلندای آسمان ایران اسلامی به گوش جهانیان رسانده چرا که این فریادها بود که موجب درهم شکستن تمامی کاخ های ظلم و طاغوت شد.

کد خبر 1749177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha