مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در زنجان اعلام شد

حجت الاسلام علی ناصر با اشاره به اینکه راهپیمایی روز ۲۲ بهمن‌ماه امسال همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۰ صبح از دو مسیر تعیین شده آغاز خواهد شد، گفت: حرکت مردم از مسیر میدان آزادی و میدان امیرکبیر به سمت میدان انقلاب خواهد بود.

حجت الاسلام ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با شکوه تر از سنوات گذشته با حضور گسترده آحاد مختلف مردم همزمان با سراسر کشور در استان زنجان برگزار می شود.

وی با اعلام جزئیات راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در استان زنجان خاطرنشان کرد: سخنران این مراسم در شهر زنجان علی نیکزاد نایب رئیس مجلس خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه مردمی‌سازی راهپیمایی امسال مورد تاکید است و مردم در قالب جمع‌های خانوادگی در این برنامه حضور خواهند داشت، تصریح کرد: دو مسیر برای راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان پیش بینی شده است.

به گفته وی، راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه (۲۲ بهمن‌ ماه) در دو مسیر بلوار آزادی به سمت میدان انقلاب و همچنین میدان امیرکبیر به سمت میدان انقلاب برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: در راهپیمایی امسال نیز همانند سنوات گذشته شاهد برپایی غرفه‌های مردمی با محتواهای مختلف از جمله با گرایش جهاد تبیین و دستاوردهای انقلاب اسلامی و نیز اهمیت شرکت در انتخابات را خواهیم داشت.

این مسئول ادامه داد: حضور باشکوه مردم در این صحنه حساس، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده و این حضور، مقدمه‌ای برای حضوری پرشورتر در انتخابات اسفندماه امسال خواهد بود؛ چرا که انتخابات مولود انقلاب بوده و همه ما به اهمیت آن واقف هستیم.

وی ادامه داد: مسیر راهپیمایی مردم ابهر از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح ۲۲ بهمن از چهارراه امام حسین(ع)، بلوار طالقانی جنوبی، مقابل مسجد جامع این شهر در نظر گرفته شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در شهرستان خرمدره نیز راهپیمایی کنندگان ساعت ۱۰ صبح از میدان امام حسین به سمت مصلی نماز جمعه، در شهرستان خدابنده شهر قیدار نبی نیز ساعت ۱۰ از میدان شهدا به سمت مزار مطهر شهدا و همچنین شهرستان طارم شهر آببر از میدان امام علی(ع) تا مصلی نماز جمعه از ساعت ۱۰ و نیم راهپیمایی خواهند کرد.

به گفته حجت الاسلام ناصر راهپیمایی 22 بهمن ماه در سلطانیه ساعت ۱۰ و نیم صبح از مقابل مسجد فاطمه الزهرا تا مزار شهدا، در هیدج از میدان شهرداری تا مسجد صاحب الزمان از ساعت ۱۱، در صایین قلعه از مسجد صاحب الزمان(عج) تا مزار شهدای گمنام از ساعت ۱۰، در ماهنشان از مقابل مسجد فاطمه الزهرا تا گلزار شهدا از ساعت ۱۰ و نیم و در شهرستان ایجرود از مقابل سپاه ناحیه ایجرود تا میعادگاه نماز جمعه از ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

کد خبر 1749200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha