حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مایه قدرت و تامین امنیت کشور است

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج از اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

آیت الله «سید نصیر حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج ضمن تبریک چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در پیش بودن۲۲ بهمن، اظهار کرد: ۲۲ بهمن، روز پیروزی ملت شریف ایران در برابر جبهه طاغوت، استکبار، استعمار و روز پیروزی عزت و شرافت بر ذلت و خواری و روز بیرون انداختن طاغوت، استعمار و استکبار آمریکایی از این سرزمین و روز عزت ملی است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: بر همه لازم است که برای پاسداشت عزت، افتخار و شرافت این ملت و سرزمین و پیروزی‌هایی که به برکت نظام جمهوری اسلامی محقق شد، همه در این راهپیمایی شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه در روز ۲۲ بهمن همه دنیا منتظر حضور باشکوه ملت ایران در این راهپیمایی هستند، خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مایه قدرت و تامین امنیت کشور و تقابل با دشمنی‌ها و توطئه‌هایی است که بر علیه این ملت و سرزمین توسط دشمنان صورت می‌گیرد.

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه این حضور مردمی همه توطئه‌ها را خنثی و نقش بر آب می‌کند، ادامه داد: حضور مردم عزت آفرین، قدرت آفرین و امنیت آفرین است و هر کس که قلب او برای این سرزمین، دفاع از این سرزمین و برای دفاع از عزت و سرافرازی کشور، جبهه اسلام، انقلاب و آزادی می تپد باید خود را در این جشن و راهپیمایی مشارکت داده و حضور پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: از همه آحاد مردم، زنان، مردان و همه اقشار دعوت می‌کنم تا در این راهپیمایی مشارکت و حضوری گسترده داشته باشند.

وی گفت: پاسداشت ۲۲ بهمن روز جمهوری اسلامی ایران، روز عزت و افتخار این سرزمین و ملت است و ضرورت دارد که مردم حضور داشته باشند و نقشه دشمنان را با حضور باشکوه خود، خنثی کنند.

کد خبر 1749288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha