لزوم فعالیت بیشتر مساجد در جهت تداوم انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام محمدیان، با بیان اینکه مساجد قبل از انقلاب بهترین پایگاه‌ها و سنگرها برای روشنگری بین مردم بودند گفت: اکنون هم باید این سنگرها فعالیت بیشتری کنند تا انقلاب اسلامی همچنان تداوم داشته باشد.

حجت‌الاسلام احمد محمدیان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: پیش از انقلاب اسلامی، حاکمیت به دنبال از بین بردن استقلال، دین، شرافت و کرامت مردم بود اما  مردم با رهبری امام خمینی (ره) وارد عرصه شدند.


 
امام جمعه موقت اندیمشک، افزود: واکاوی دوران قبل از انقلاب ضرورت دارد تا ببینیم و به صورت کامل حس کنیم که ایران آکنده از وابستگی، ناامیدی و خلأهای دینی بوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف سبب تحول این مرز و بوم شد تصریح کرد: اگر انقلاب رخ نمی‌داد، ما با یک حرکت کثیف بهائیت مواجه می‌شدیم چرا که به دنبال این بود تشیع را ریشه‌کن کند و انقلاب اسلامی، دین را نجات داد.

حجت‌الاسلام محمدیان، یکی از بزرگترین کارهای انقلاب اسلامی، نجات دادن دین در کشورمان بود خاطر نشان کرد: مساجد قبل از انقلاب بهترین پایگاه‌ها و سنگرها برای روشنگری بین مردم بودند و اکنون هم باید این سنگرها فعالیت بیشتری کنند تا انقلاب اسلامی همچنان تداوم داشته باشد.

کد خبر 1749303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha