همزمان با ۲۲ بهمن، نمایشگاه خوشنویسی برپا شد

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: همزمان با ۲۲ بهمن به همت انجمن خوشنویسان این شهرستان، نمایشگاه خوشنویسی در مجتمع فرهنگی و هنری شهید امانی برپا شد.

زهره بابایی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: در این نمایشگاه بیش از ۵۰ اثر از خوشنویسان شهرستان در رابطه با موضوع و عناوین حماسه و دلاورمردی ها و پیروزی انقلاب اسلامی در معرض دید عموم علاقه مندان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون هنرمندان و خوشنویسان شهرستان از برپایی چنین نمایشگاه هایی استقبال خوبی داشتند و این نشان از علاقه آنان و گام برداشتن و بیان دستاوردهای انقلاب توسط آنان در قالب آثار هنری  دارد.

بابایی عنوان کرد: تلاش ها و فعالیت های حوزه هنری شهرستان و استان در راستای معرفی و پاسداشت هنر انقلاب در استان قابل تقدیر است، این هنرمندان با آثار خود حافظ ارزشهای انقلاب اسلامی و تبیین کننده اهداف فرهنگی نظام هستند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان بیان کرد: هنر انقلابی و متعهد با پیروزی انقلاب اسلامی متولد شد و امروزه هر آنچه در عرصه فرهنگی و هنری در این استان وجود دارد محصول انقلاب اسلامی است.

بابایی با اشاره به نمایشگاه تجسمی هنر انقلاب اضافه کرد: گشایش نمایشگاه تجسمی هنر انقلاب یکی از فعالیت های این نهاد فرهنگی در هفته هنر انقلاب است که در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان تجسمی در بخش های مختلف نقاشی، عکس و خوشنویسی به نمایش درآمده است.

کد خبر 1749306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha