حل مشکلات ارتباطی و مخابراتی بهشهر مطالبات مهم مردم هزارجریب بهشهر

حجت الاسلام جباری گفت: حل مشکلات ارتباطی و مخابراتی بهشهر مطالبات مهم مردم هزارجریب بهشهر است و باید در این بخش برای رفع معضلات تلاش شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سیدعربعلی جباری- امام جمعه بهشهر امروز شنبه (۲۱ بهمن) در سخنانی در افتتاح طرح های مخابراتی بهشهر  اظهار کرد: از توجه ویژه استان به مجموعه شرق مازندران و بهشهر قدردانی داریم و بهشهر از شهرستان های خوب تاریخ است و باید خدمات مناسب به این شهر ارائه شود.

وی افزود: بهشهر در انقلاب و جنگ و بعد آن از منابع انسانی و اقتصادی مناسب برخوردار بود و امروز از وحدت خوبی در بین مسوولان برای خدمات رسانی به مردم برخورداریم و کار با سرعت در حال انجام است.

امام جمعه بهشهر یادآور شد: در همه ابعاد کشوری و زیرساختی از کشورهای پیشرفته در زیرساخت و منابع و معادن هستیم و اگر نواقصی وجود دارد باید با قوت برطرف شود.

وی افزود:  داشتن ارتباطات و مخابرات و آنتن دهی خوب در روستاها بسیار ارزشمند است که موجب می‌شود از خالی شدن روستا جلوگیری شود.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین جباری،   مجموعه هزارجریب بهشهر باید ویژه در نظر گرفته شود که مطالبات مردم است و باید منطقه مجهز به تجهیزات مخابراتی باشد و آنتن دهی مناسب تلفن برقرار باشد تا مشکلات مردم در این بخش برطرف شود.

حجت الاسلام جباری گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور پر شور مردم تیر آخر به قلب دشمن است و باید با شکوه حاضر شویم.

به گزارش شبستان، ۴۵ پروژه به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهشهر در بخش مخابرات افتتاح و به بهره برداری رسید تا خدمات مناسب تری در این بخش به مردم ارائه شود.

کد خبر 1749324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha