راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار و همبستگی ملت ایران اسلامی را نشان می‌دهد

بهمن گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، نمایشی از اقتدار و همبستگی ملی ما در برابر نگاه‌های طمع‌ورزانه دشمنان است.

علی بهمن، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان حماسه ملی، نمادی از همدلی، وحدت و ایستادگی ملت ایران در برابر چالش‌ها و مقاومت در مسیر اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان، افزود: یوم‌الله ۲۲ بهمن فرصتی است تا یاد و خاطره شهدای گرانقدر و ایثارگرانی که جان خود را از طریق حفظ استقلال و آزادی کشور فدا کردند، گرامی بداریم و با حضور پرشور خود، بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا تجدید بیعت کنیم.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایشی از اقتدار و همبستگی ملی ما در برابر نگاه‌های طمع‌ورزانه دشمنان است تصریح کرد: باید با حضور گسترده و معنادار خود، پیام صلح و دوستی ملت ایران را به جهانیان ارسال کنیم و نشان دهیم که استان خوزستان همواره پیشتاز در دفاع از ارزش‌های انقلابی و حافظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

بهمن، خاطر نشان کرد: امیدواریم با همت و همراهی آحاد مردم، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال نیز همچون سال‌های گذشته، باشکوه و دل‌انگیز برگزار شود.

کد خبر 1749347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha