خروش مردم انقلابی قم آغاز شد

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور پرشور مردم ولایتمدار در قم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، مردم قم امروز (یکشنبه ۲۲ بهمن ماه) با حضور گسترده و پرشور خود در خیابان های سطح شهر، بار دیگر در حماسه بزرگ یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کردند.

بنابر این گزارش مردم قم از مسیرهای هشت گانه،خود را به میدان جانبازان می رسانند .

در حال حاضر مردم از نقاط مختلف شهر در حال حرکت به مقصد تعیین شده هستند و از میدان جانبازان و از خیابان شهداء، به سمت میدان آستانه حرکت می کنند.

راهپیمایان که از ساعت ۹ صبح از مسیرهای ۱۰گانه حرکت خود را به سمت میدان جانبازان شروع کرده اند،در این مکان تجمع  کرده و با شعار "مرگ بر آمریکا" ،‌"مرگ بر اسرائیل" ، "استقلال ،‌ آزادی، جمهوری اسلامی"  راهپیمایی خود به سمت میدان آستانه را آغاز کردند.

حضور دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها در راهپیمایی امروز و همچنین حضور طلاب غیر ایرانی از ملیت‌های مختلف جهان با خانوادهایشان از دیگر جلوه‌های این راهپیمایی است.

راهپیمایان  پس از عبور از خیابان‌های مصلای قدس، شهدا و آیت الله مرعشی ، در نهایت در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تجمع خواهند کرد.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر مقدس قم خواهد بود.

 مردم همیشه در صحنه  قم با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی همراه با خانواده به میدان آمده اند تاحمایت همیشگی مردم ایران از انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

راهپیمایی‌های مشابه با شرکت اهالی ولایتمدار و همیشه حاضر در صحنه شهرهای دستجرد، جعفریه، سلفچگان، کهک و قنوات همچنین روستاهای تابعه استان نیز در حال برگزاری است.

کد خبر 1749382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha