حضور بی نظیر دهه هشتادی ها در جشن انقلاب

علی رغم وجود تبلیغات و دسیسه ها و نقشه های دشمن امروز شاهد حضور بی نظیر دهه هشتادی ها و دهه نودی ها در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بودیم که نشان دادند ایران از آن نسل آینده است و با تکیه بر ولایت فقیه، این نظام را به قله خواهند رساند.

خبرگزاری شبستان-خراسان جنوبی؛ زینب روحانی مقدم-راهپیمایی ۲۲ بهمن، صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی، اتحاد و همدلی آنان و توجه به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است.

راهپیمایی این روز تاریخی، نشانه زنده بودن انقلاب اسلامی علی رغم فاصله گرفتن از سال ۵۷ است، در حالی که کمتر انقلابی در جهان پس از گذشت سال‌ها این‌گونه زنده و بالنده می ماند و نشانه پیوند انقلاب اسلامی با مردم و همراهی آنان پس از گذشت چند دهه از روز پیروزی انقلاب اسلامی است.

این راهپیمایی بهانه ای برای مرور دستاوردها و پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی و آشنایی مردم با این دستاوردها است و نشانه همبستگی ملی ایرانیان تحت لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که تضمین کننده امنیت ملی نیز تلقی می شود.

راهپیمایی۲۲ بهمن بیانگر انسجام و ایستادگی مردم قهرمان ایران در مقابل توطئه های دشمنان انقلاب و حفاظت از استقلال کشور، امنیت و منافع ملی در مسیر دستیابی به اهداف والای انقلاب اسلامی و تمدن سازی نوین اسلامی است.

حضور بی نظیر دهه هشتادی ها در جشن انقلاب

*خروش دهه هشتادی ها در ۲۲ بهمن

دشمنان جمهوری اسلامی در اغتشاشات اخیر خود نشان دادند که به دنبال جدا کردند و فاصله انداختن بین نسل جوان و انقلاب هستند اما حضور بی نظیر دهه هشتادی ها و دهه نودی ها در راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن نشان داد که دشمن نتوانسته است اهداف خود را پیش ببرد.

دهه فجر و ۲۲ بهمن یکی از بهترین فرصت ها برای تبیین دستاوردهای انقلاب برای دهه هشتادی ها و دهه نودی ها است چرا که این نسل جدید هستند که آینده ایران اسلامی را خواهند ساخت و باید با پیشینه و اهداف و آرمان های انقلاب آشنا شوند.

دهه هشتادی ها و دهه نودی های بیرجندی امروز با حضور باشکوه و پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر نشان دادند که گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و پای انقلاب و جمهوری اسلامی ایستاده اند.

حضور بی نظیر دهه هشتادی ها در جشن انقلاب

*پایبند به انقلاب اسلامی هستیم

مهدی محسنی یکی از نوجوانان دهه هشتادی بیرجندی که به همراه دوستان خود در این مراسم شرکت کرده بود در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: دشمن بداند که ما نوجوانان ایرانی همواره پایبند به انقلاب اسلامی هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: انقلاب اسلامی باعث شد که ایران و ایرانی به اقتدار و عزت برسد و ما نوجوانان ایرانی راه شهدا و امام راحل را ادامه خواهیم داد و از مرگ نمی ترسیم و عاشق شهادت هستیم.

محسنی ادامه داد: دشمن به دنبال جدا کردن ما از انقلاب و رهبری بود اما خیال باطلی است که در سر خود دارد چرا که ما نوجوانان ایرانی دلبسته این کشور و نظام هستیم و از اهداف انقلاب و امام راحل دست نمی کشیم.

حضور بی نظیر دهه هشتادی ها در جشن انقلاب

*پرچم جمهوری اسلامی بر زمین نخواهد افتاد

محدثه خانم یکی دیگر از نوجوانان بیرجندی است که در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور یافته است و در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: ۲۲ بهمن را هرگز به فراموشی نخواهیم سپرد و هر سال شوق و ذوق بیشتری برای حضور در این مراسم دارم.

وی در ادامه گفت: امروز ایران پیشرفت های خوبی در بخش های مختلف داشته که جهانیان را انگشت به دهان کرده است و این اقتدار را مدیون خون شهدا و امام راحل هستیم که با رشادت های خود ملت ایران را از دست رژیم پهلوی نجات دادند.

این نوجوان بیرجندی بیان کرد: ما دهه هشتادی ها نخواهیم گذاشت که پرچم جمهوری اسلامی بر روی زمین بیافتد و با قدم گذاشتن در راه شهدا و امام راحل این پرچم را به دست مولایمان حضرت مهدی(عج) خواهیم رساند.

حضور بی نظیر دهه هشتادی ها در جشن انقلاب

*۲۲ بهمن روز پیروزی ملت بر رژیم ستمگر پهلوی

علی آقا یکی دیگر از دهه هشتادی های بیرجندی است که به صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن آمده بود و در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: جانم را همچون شهدا فدای ایران و رهبرم می کنم و نمی گذارم دشمن نگاه چپ به کشورم داشته باشد.

وی ادامه داد: این انقلاب و آزادی و استقلال به آسانی به دست نیامده است که آن را آسان از دست بدهیم و دشمنان بدانند خیال جدا کردن ما از انقلاب را به گور خواهند برد.

علی آقا با بیان اینکه ۲۲ بهمن روز پیروزی ملت بر رژیم ستمگر پهلوی است، افزود: از پدر و مادر خود شنیده ام و در کتاب های مختلف خوانده ام که قبل از انقلاب اسلامی چه بر سر ملت ایران آمده بود و در چه شرایطی زندگی می کردند.

وی در ادامه گفت: خدا را شکر می کنم که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و امروز در رفاه و امنیت زندگی می کنیم و این امنیت و آزادی در هیچ کشوری از دنیا وجود ندارد.

حضور بی نظیر دهه هشتادی ها در جشن انقلاب

*گوش به فرمان رهبری هستیم

مهدیه خانم ۱۱ ساله یکی از دهه نودی هایی است که به همراه پدر و مادرش در این مراسم حضور یافته و در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: کشورم و رهبرم را دوست دارم چرا که امروز آزادی و امنیت داریم.

وی ادامه داد: ایران بهترین کشور و نقطه در جهان است و یک ذره از خاک آن را با دنیا عوض نخواهم کرد و تلاش می کنم تا با درس خواندن در راه شهدا قدم بردارم و بهترین ها را برای کشورم رقم بزنم.

مهدیه خانم در پایان گفت: ما قدر این کشور را می دانیم و گوش به فرمان رهبر عزیزمان هستیم و دشمنان بدانند که تهدیدهایشان دیگر اثر ندارد چرا که ما پیرو راه شهدا هستیم.

کد خبر 1749387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha