22 بهمن یادآور مجاهدت و ایثار ملت قهرمان ایران است

امام جمعه شیروان گفت: یوم‌الله ۲۲ بهمن، یادآور مجاهدت و ایثار ملت قهرمان ایران و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل عظیم الشأن حضرت امام خمینی (ره) و جانفشانی شهیدان سرافراز این سرزمین است.

حجت الاسلام حسین تکمیلی، امام جمعه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران، فروغ امید و گرمی حیات را به کالبد سرد مسلمانان و مستضعفان جهان دمید و تجربه‌ای تازه از حکومت دینی توأم با ارزش‌هایی مانند عدالت، استقلال، آزادی و مردم سالاری دینی را به بشریت عرضه کرد.

وی خاطرنشان کرد: این انقلاب الگوی حسنه برای همه آزادگان جهان و ملت‌های مبارزه کننده در راه آزادی و آزادگی است تا جرأت ایستادگی در مقابل زیاده خواهی‌های مستکبران جهان را به دست آورند و برای حفظ و حراست از منافع ملی خود به زورگویان عالم با صدای بلند «نه» بگویند.

حجت الاسلام تکمیلی عنوان کرد: این انقلاب ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکست؛ و اراده ملت قهرمان ایران برای دفاع از میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشید، پیروزی این انقلاب ثابت کرد که خون بر شمشیر پیروز است و پیروزی نهایی از آن مستضعفان جهان است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان بیان کرد: این انقلاب نقطه آغازین شکست کامل هیمنه پوشالی آمریکای جنایتکار و اذناب او در جهان است.

حجت الاسلام تکمیلی اضافه کرد: ملت قهرمان ایران اسلامی با حضور پرشور خود در جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی غرورآفرین و دشمن‌شکن ۲۲ بهمن پیام مقاومت و ایستادگی خود بر ارزش‌های اسلامی را به منصه ظهور می‌رسانند.

وی تصریح کرد: پیروزی این انقلاب نویدبخشِ پیروزی نهایی عدالت، عقلانیت و حاکمیت حکومت الله به رهبری امام المنتظر حضرت مهدی موعود (عج) بر دنائت، ظلمت و جهالت در سراسر جهان است.

کد خبر 1749388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha