آغاز حماسه ۲۲ بهمن در پایتخت شور و شعور حسینی 

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن استان زنجان دقایقی قبل و با حضور عموم مردم دیار شور و شعور حسینی و غواصان دریادل، همزمان با سراسر کشور آغاز شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، مردم پایتخت شور و شعور حسینی همزمان با سراسر کشور با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پشتیبانی خود از ولایت و نظام را بار دیگر به جهانیان ثابت خواهند کرد.


اقشار مختلف مردم دیار غواصان دریادل پیر و جوان، زن و مرد، کودک و بزرگ، دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها با در دست داشتن پرچم‌های ایران اسلامی به‌صورت خانوادگی در این راهپیمایی حضور یافته‌اند. 


در این راهپیمایی مردم ولایی زنجان بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و همچنین منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید عهد و میثاق کردند. 


همه مردم آمده‌اند تا ثابت کنند با همدلی و انسجام و اتحاد تمام آرزوهای خصمانه دشمنان در خصوص ایران عزیز اسلامی را بر باد خواهند داد. سیل جمعیت از قبل از موعد مقرر از خیابان‌های اطراف سرازیر شده است.


در این راهپیمایی شعارهای ایران استوار، ۴۵ سال اقتدار، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، استقلال آزادی جمهوری اسلامی سر داده خواهد شد تا گوش تمام آنهایی که نمی‌خواهند این شعارها را بشنوند کر کنند.


امروز روز حماسه حضور است، این مرز پرگهر حماسه‌های زیادی را در طول تاریخ به خود دیده است.

کد خبر 1749392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha