ایران پنجمین قدرت تاثیرگذار در منطقه و عرصه بین الملل است

حجت الاسلام سعیدی گفت: ایران امروز به عنوان پنجمین قدرت تاثیرگذار در منطقه و عرصه بین الملل جایگاه عظیمی پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام علی سعیدی امروز (یکشنبه ۲۲ بهمن) در جمع مردم شرکت کننده در راهپیمایی ۲۲ بهمن گرگان با تشکر از حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی، گفت: ایران امروز به عنوان پنجمین قدرت تاثیرگذار در منطقه و عرصه بین الملل جایگاه عظیمی پیدا کرده است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا افزود: امروز می گویند پنج قدرت تاثیرگذار در جهان وجود دارد که کشورهای آمریکا، چین، روسیه، هند و ایران هستند. مردم ما با توجه به این جایگاه می توانند نقش خود را در عرصه داخلی، منطقه ای و بین المللی مشخص کند.

وی با اشاره به جایگاه امروز ایران در عرصه داخلی، منطقه و بین المللی، گفت: در عرصه داخلی امروز کشور ما در برهه ای از زمان قرار دارد که دولت سیزدهم وارد عرصه تلاش شده و موفقیت هایی را کسب کرده است.

حجت الاسلام سعیدی، تلاش دولت در جهت کاهش تورم، تکمیل پروژه های نیمه تمام و مقابله با فساد را از اقدامات این دولت برشمرد و افزود: مسئله تحریم نیز یکی از موانع و مشکلاتی است که یک مجلس قوی می تواند به دولت کمک کند تا مشکلات مردم حل شود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به جالیگاه منطقه ای ایران، ادامه داد: ما سیر سرعت اسلام در منطقه غرب آسیا و جهان شاهد هستیم و تنها کشوری که صلحیت دارد این حرکت پیشرفت اسلام را در جهان رهبری ایران کند ایران اسلامی و رهبری ایران است.

وی خاطرنشان کرد: مسئله جنگ غزه نیز مسئله بسیار مهمی است و در این جنگ هر چهار پایه اقتدار رژیم صهیونیستی فرو ریخته است در معادلات بین المللی پیامدهایی داشته اتس.

حجت الاسلام سعیدی گفت: عملیات غزه باعث سرعت خروج آمریکا از منطقه شده است و امروز آمریکایی ها و اروپایی ها به این فکر افتاده اند که برای آینده رژیم صهیونیستی چه کنند.

وی اظهارداشت: پیش بینی مقام معظم رهبری در خصوص سرنوشت و نابودی رژیم صهیونیستی به زودی محقق خواهد شد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به جایگاه بین المللی ایران، افزود: دنیا در پیچ بسیار مهم تغییر و جابجایی قدرت است و در مدت ۱۵ تا ۲۰ سال گذشته شاهد جابجایی قدرت بوده ایم.

وی با حساس خواندن این پیچ، گفت: ملت انقلابی ایران باید بدانند در آینده چه اتفاقاتی می افتد. ما در معادلات جابجایی قدرت نقش داریم و باید دیدمان را بالا ببریم.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به مشکلات موجود در کشور، گفت: ملت ایران در حال حرکت به سمت قله است و وسط راه کسی تسویه حساب نمی کند. ما مصالح شخصی خودمان را به مصالح عالی انقلاب گره نمی زنیم و شان و درک ملت ایران بسیار بالاست.

وی با بیان اینکه با توجه به اتفاقات منطقه ملت ایران باید در کنار رهبری در مقابل مستکبران بایستد، افزود: ملت ایران سه راه بیشتر ندارد، یکی درگیری نظامی با آمریکا، دیگری تسلیم و آخری مقاومت و ایستادگی در برابر آمریکا است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: ما با آمریکا و رژیم صهیونیستی تنها بر سر فلسطین دعوا نداریم بلکه دعوای ما فراتر از اینهاست. ملت ایران پرچمدار ظهور هستند و حضور برای ظهور لازم است.

کد خبر 1749404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha