فریاد استکبارستیزی مردم شرق مازندران در 45سالگی انقلاب

مردم شرق مازندران امروز در جشن چهل و پنجمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی فریاد استکبارستیزی سر دادند و همه آمدند تا با ما شدن در  استمرار انقلاب کمک کار باشند و «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و صلح و دوستی، وحدت و اتحاد را  فریاد کردند.

خبرگزاری شبستان_ مازندران، مریم‌نظری/ امروز در روز بزرگ جشن انقلاب در ۲۲ بهمن،  بار دیگر صدای انقلاب مردم مازندران در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن پرشورتر از همیشه در مسیرهای ۶۸ گانه طنین انداز شد  تا بار دیگر حضور گرم مردم به نمایش گذاشته شود.
مردم شریف و ولایتمدار  شرق مازندران همصدا و همگام با مردم سراسر مازندران و ایران اسلامی از مبدا تامقصد اعلام شده در بهشهر از چهارراه استقلال تا پارک ملت، در نکا از سپاه و میدان‌جانبازان و در گلوگاه از مسجد علوی تا میدان ۲۲ بهمن روز تاریخی و حماسه ساز دیگری رقم زدند.
مردم شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه در شرق مازندران بار دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن حضور خودشان ثابت کردند که با وجود مشکلاتی اقتصادی همچنان پای این نظام و انقلاب هستند و مشکلات را پای اصل انقلاب نمی گذارند.
مردم امروز آمدند تا اعلام کنند که راهپیمایی ۲۲ بهمن پدیده بی‌نظیرِ قرن است که با گذشت ۴۵ سال از انقلاب هر سال با شکوهترین از قبل برگزار می شود تا صدای انقلاب ملت ایران بیش از همیشه به گوش جهانیان برسد.
امروز مردم‌مازندران از شرق تا غرب صدای انقلاب، آزادی خواهی و آرمان طلبی شدند و با صدای رسای خود الله اکبر و ولایتمداری را فریاد کردند.
راهپیمایی باشکوه مروم غیور و غیرتمند و ولایی مازندران امروز  به وسعت یک سرزمین در شهر و روستاهای مختلف مازندران برگزار شد، تا بار دیگر آرمان خواهی ملت ما در کنار فریاد هنیشگی استکبارستیزی فریاد شود.

فریاد استکبارستیزی مردم شرق مازندران در 45سالگی انقلاب


مردم ولایی شرق مازندران امروز در کنار ملت بزرگ ایران با برگزاری راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن تجدید بیعت با آرمان والای انقلاب اسلامی، سالروز پیروزی عظیم‌ترین حرکت مردمی تاریخ معاصر را جشن گرفتند و به جهانیان یادآور شدند که در سایه رهبری تا پای جان، پاسدار انقلاب و ارزش‌های مقدس نظام هستند.

مازندرانی ها امروز با شکوه در نقاط مختلف اعلام شده توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گرد هم آمدند تا وحدت خود را به جهانیان‌نشان دهند و اعلام کنند که با ایران تا همیشه با اقتدار خواهند ماند.

* آمدیم تا بگوییم پای انقلاب و رهبری ایستاده ایم

معصومی یکی از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در مازندران با اعلام اینکه ۲۲ بهمن فرصتی برای شنیدن صدای ملت است، به خبرنگار شبستان گفت: امروز همه ما آمدیم تا اعلام کنیم که‌پای انقلاب و رهبری ایستاده ایم.
وی افزود: در طول تمام دوران ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی مردم ایران در رنج و خواری و خفت بودند و امروز ایران اسلامی به ما ابهت و قدرت داده است و در جهان سرافرازیم.
به گفته این شهروند مازندرانی، مردم سرمایه اجتماعی بزرگ و تمام نشدنی ایران هستند که تا رسیدن به انقلاب مهدی(عج) با همین شکوه جشن انقلاب را برگزار می کنند تا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران به جهان‌مخابره شود.


* مردم آمدند تا اعلام کنند پای کار انقلاب هستند

خلیلی از دیگر شهروندان‌مازندرانی هم با اعلام اینکه  ایران برای ما همه چیز است و همه داشته های ما در ایران‌خلاصه می شود، به خبرنگار شبستان‌گفت: همواره در تمام دوران انقلاب پلی انقلاب بودیم و امروز هم آمدیم تا اعلام‌ کنیم  پای کار انقلابیم.

فریاد استکبارستیزی مردم شرق مازندران در 45سالگی انقلاب


وی اظهار کرد: دوران شاهنشاهی دوران خفقان و بردگی بود که از آزادی خبری نبود و بزرگان‌ما برای آزادی بیان، قلم و اندیشه ای که در دوران شاهنشاهی از ایران رخت بربسته بود در کنار استقلال انقلاب کردند و امروز این حضور مردم ما در صحنه های مختلف انقلاب، بیانگر به ثمر رسیدن فریادهای انقلابیون است که باید قدردانسته شود و هرسال با شکوه هر چه بیشتر جشن انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار شود.

حماسه ملی جشن پیروزی انقلاب و حضور حداکثری و با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در شرق مازندران با حضور گسترده دانش آموزان، نوجوانان، جوانان، اصناف، بازاریان و اقشار مختلف برگزار شد و حضور نسل جدید به عنوان رویش‌های گام دوم انقلاب اسلامی مثال زدنی بود.


مردم شرق مازندران بعد از اجتماع و راهپیملیی در مسیرهای اعلام شده و با ردادن شعارهای انقلابی و وحدت‌بخش با آرمان‌های امامین انقلاب بیعتی دوباره کردند.

کد خبر 1749406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha