وزیر کشور:

رژیم صهیونیستی منفورِ وجدان‌های آزادی‌خواه است

شعارهای انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری در حال تحقق است
رژیم صهیونیستی منفورِ وجدان‌های آزادی‌خواه است

وحیدی با اشاره به اراده الهی و رهبری حضرت امام خمینی(ره) در تحقق انقلاب و نظام اسلامی گفت: نظام اسلامی ایران در طول این ۴۵ سال همواره مورد بدترین هجمه ها و حملات استکبارهای جهانی بوده است ولی هرگز دست از آرمان های خود برنداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، احمد وحیدی با حضور در آیین راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی که ۲۲ بهمن برپا شد گفت:  نظام اسلامی ایران در طول این ۴۵ سال همواره مورد بدترین هجمه ها و حملات استکبارهای جهانی بوده است ولی هرگز دست از آرمان های خود برنداشت.  

وزیر کشور با اشاره به اهمیت و نقش اراده الهی خداوند همچنین هدایت و رهبری حضرت امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: پایداری مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی را متولد کرد نظامی که همواره در طول شکل گیری و تداوم خود مورد هجمه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بوده است.

رژیم صهیونیستی منفورِ وجدان‌های آزادی‌خواه است

وی با اشاره به کودتاهای اوائل انقلاب بیان کرد: تمام این کودتاها به مدد بصیرت مردم و هدایت رهبرمعظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای خاموش شد و به ناکامی تبدیل شد. در تمام این صحنه ها در صحنه دفاع مقدس پیروز ملت ایران بود.  

وحیدی با بیان اینکه ملت ایران در صحنه فشارهای اقتصادی پیروز اصلی است بیان کرد: بیش از چند دهه تحریم های سخت و فلج کننده برای ملت ایران ایجاد شد و ملت ما امروز در عین این تحریم ها و فشارها، مقتدرترین، آزادترین و مستقل ترین ملت در جهان است.  

به گفته وی، ما امروز در تولید فولاد، سیمان، برق و ...جزء ۱۰ کشور برتر دنیا هستیم، ما در کشف ذخائر مس پنجمین کشور جهان و در رشد علمی در دنیا اول هستیم در تولید صنایع پزشکی، در نانو، در سلول های بنیادین دارای جایگاه برتر هستیم.

وحیدی با بیان این مطلب که ایران اسلامی در بحث نفت صد درصد وابسته به صورت کلّی مستقل شده است و جوانان ایران با حضور خود در قدرت های مختلف خود را نشان دادند.  

وی ادامه داد: از حیث قدرت خرید مردم از حیث اقتصادی در جایگاه مطلوبی هستیم، مردم ایران الهام بخش ملت های دیگر هستند و جنبش های ضد استکبارگری مردم دنیا برگرفته از الگوبرداری از ملت ایران است.  

وزیرکشور تصریح کرد: فروپاشی و افول رژیم آمریکا از طرف رهبرمعظم انقلاب پیش بینی شده است و در آخرین نظرسنجی در منطقه خاورمیانه، آمریکا بزرگترین خطر خوانده شد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: کشتارهای مختلف کشورهای استکباری و رژیم اسرائیل را تمام ملت های دنیا گواه هستند و اراده سهمگین ملت ایران آنان را از پای درآورده است.

کد خبر 1749409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha